Vierailija

Asia tuli ilmi kun olin jo raskaana ja puhelin hänelle imettämisestä. Kommentoi vain, että me ostamme sitten sitä Nan:a meidän vauvalle ja minun ei tarvitse rasittaa itseäni imetyksellä. Sanoin vastaan, että ei se minulle ole mikään rasite ja niin kävi ilmi todellinen syy eli rintojeni rupsahtaminen.

Samasta syystä mies on myös ollut painostamassa minua sektioon, koska pelkää, että alapääni tulee löysäksi, mutta sain häntä vähän muuttamaan mieltään kun kerroin mitä sektio tekee vatsan ulkomuodolle.

Ylipäätään tuntuu, että mies yrittää tehdä minusta Pamela Andersonin näköistä, jota kovasti ihailee. Hänen takiaan olen vaalentanut tukkani ja ottanut hiusten pidennyksen ja rakennekynnet. Treenannut kroppaani ja käväissyt jopa Virossa parissa leikkauksessa, jotka mies maksoi. Pelkään, että hän jättää minut jos ulkonäköni huononee.

Olen taipumassa imettämättömyyteen, koska rakastan miestäni kaikesta huolimatta ja haluan lapsellani olevan isän.

Kommentit (25)

Vierailija:

Lainaus:

Tehdäänkö teidän lapsestakin mallinukke heti alkuunsa? Mites jos se vauva olis jotenkin poikkeava ulkonäöltään, leikeltäiskö sekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt olisi hyvä aika aikuistua, ennen lapsen syntymää. Sinä teet päätökset itsestäsi ja lapsesi asioista eikä sinun asiasi ole miellyttää miestäsi.

Jos mies ei rakasta sinua sellaisenaan kuin olet, hän ei todellakaan rakasta sinua muunkaan laisena, vaan olet hänen tuote, josta hän pitää.

Surullista kyllä. Miestä en voi jättää, koska rakastan häntä ja olen hänestä kovasti taloudellisesti riippuvainen, varsinkin nyt kun lapsi on tulossa.

ap

En usko, että tämä on totta. Ei voi olla olemassa ketään noin alistettua ja manipuloitua tulevaa äitiä. Miehesi on istuttanut päähäsi ajatukasen, ettet pärjää ilman häntä ja, että hän rakastaa sinua, jos...

Naurettavaa, että oikein ruma lapsikin leikattaisiin :D Tajuatko, että sinun kuuluisi olla rakastava ja suojeleva äiti, mutta nyt olet synnyttämässä leikkikalua psykopaatille kontrollifriikille huono itsetuntoiselle miehelle? Hän kykenee manipuloimaan sinua ja saamaan sinut luulemaan että kaikki mitä hän tekee on ok. Noh, onneksi olet vain kuvitelmaa.

treenaa ja käy parturilla tiheään leikkauttamassa ja värjäyttämässä tukkaansa viimeisen muodin mukaan. Mies käy jopa manikyyrissä suhteellisen usein. Itse olen kuitenkin tehnyt enemmän uhrauksia ulkonäköni eteen, koska olen käynyt leikkauksissa.

ap

ja jos lapsest tulisi jotenkin huomiota herättävän ruma, niin kyllä hänetkin leikattaisiin.

ap

Vierailija:

Lainaus:

15, ei se rumuutta paljasta =D

No, eiköhän se hetki tule, jolloin tajuat että se lapsi on rakkaampi miestä.

TAi en tiedä miten se porvoolaisten välillä menee...

Tsemppiä sinulle ap! Muistuta miehellesi, että imetys auttaa pääsemään takaisin omiin mittoihin, eli on senkin takia hyvä keino. Lisäksi muistan lukeneeni jostain (Vauva-lehti?), että imetyksellä ei varsinaisesti olisi tekemistä rintojen rupsahtamisen kanssa, jo raskausaika tekee sen rinnoille! Eli damage is done!

Lisäksi toivon, että nyt alat miettiä lapsesi tulevaisuutta.. ethän halua että lapsesi joutuu kärsimään liiallisista ulkonäköpaineista myöhemmin! Lapsi on suuri ihme, ei leikkikalu.. Sinä äitinä olet vastuussa lapsestasi.

PS. tulee aina mieleen, että miten äidit antavat isien pahoinpidellä lapsiaan.. tai näitä kamalia hyväksikäyttöasioita (tietysti myös toisinpäin!). Pitää olla valmis puolustamaan pienintä! Myös vauvalla on oikeuksia.

Kuinka pitkällä raskautesi mahtaa olla? Oletko koskaan joutunut kokemaan mitään ikäviä asioita elämässäsi? Oletko ajatellut, että on suuri ihme, kun lapsi syntyy elävänä tähän maailmaan?

Monet äidit eivät edes pysty imettää syystä tai toisesta. Ehkäpä sinullekin käy näin.

Äiti ja isä rakastavassa suhteessa (kaikesta huolimatta) ja loistava taloudellinen tilanne sekä upea asunto parhaimmalla paikalla

vai

yksinhuoltaja-äiti, joka pystyy tarjoamaan lapselleen ainoastaan minimaalisen toimeentulon ja asunnon seudulta, jossa ei voi välttyä huonoilta vaikutteilta?

koska minulla ei ole ylioppilaslakkia kummempaa tutkintoa (rupesin olemaan jo silloin mieheni kanssa). Mies omistaa meidän talon ja haluan pitää yllä korkeasta, nykyisestä elintasostani.

Jos jättäisin mieheni, joutuisin asumaan johonkin Kontulaan kaupungin vuokrayksiöön ja olemaan yksinhuoltaja.

Voisin heittää hyvästit omalle autolle, miehen luottokortille ja useille ulkomaanmatkoille, jotka vaihtuisivat jonotukseen sossun luukulla.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat