Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaan itse ottaa. En minäkään olisi miehen kanssa, joka ajattelisi sängyssä vain itseään ja omaa nautintoaan.

Ja tuohon suutelemiseen suuseksin jälkeen. Itse nuolen ja suutelen mielelläni mieheni kasvoja sen jälkeen kun hän on nuollut minua. Samoin hän suutelee minua sen jälkeen kun olen ottanut suihin. Se on tooodella kiihottavaa.

se on ihan normaalia. Kun minä otan mieheltä poskeen niin nielen mällit ja suudellaan miehen kanssa. Joskus pitkäänkin.

Samalla tavalla kun mies on nuollut minua niin sen jälkeen suudellaan pitkäänkin. Joskus mies pyyhkii pahimmat pillumehut peittoon. Itse tykkään omasta maustani joten on vain kiva jos mies maistuu ihan pillulle :)

Vierailija:

Lainaus:

mitään kuusysiä, mutta jos otan suihin niin ei mies kyllä halua että sen jälkeen suudellaan. Hän suukottaa minua otsalle tms " kiitokseksi" sen jälkeen, mutta ei koskaan suutele.

Ja itse ei anna suuseksiä ollenkaan, joten siltä osin en osaa vastata että suudeltaisiinko sen jälkeen vai ei.

Itse en katselisi päivääkään tollasta itsekästä paskiaista, sinuna lopettaisin sen suihinoton ja kun kyselisi perään sanoisin " herra on hyvä vaan ja näyttää esimerkkiä"

Minusta olisi naurettavaa ja tunnelmaa latistavaa jos suuseksin jälkeen juoksisin vessaan äkkiä pesemään suuni ja kenties hampaatkin ennekuin mies voisi minua suudella. Sama juttu toisinpäin. Jos se toinen osapuoli voi niitä eritteitä nuolla/niellä, niin ei se maailma siihen kaadu jos sitä vähän omaankin suuhun joutuu.

Ei sekään kyllä minua häiritse, kun vaimo on lastin niellyt, joitakin voi häiritä.

M30

Vierailija:

Lainaus:

jos otan suihin niin ei mies kyllä halua että sen jälkeen suudellaan. Hän suukottaa minua otsalle tms " kiitokseksi" sen jälkeen, mutta ei koskaan suutele.

mitään kuusysiä, mutta jos otan suihin niin ei mies kyllä halua että sen jälkeen suudellaan. Hän suukottaa minua otsalle tms " kiitokseksi" sen jälkeen, mutta ei koskaan suutele.

Ja itse ei anna suuseksiä ollenkaan, joten siltä osin en osaa vastata että suudeltaisiinko sen jälkeen vai ei.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat