Vierailija

olet tulevalle koululaisellesi ostanut?

Itse olen ostanut,

Prismasta pojalle punamustan Bedrock repun hintaan 27,90.

Kommentit (18)

Pyörällä kulkevat kouluun joten se reppu kyllä on kyllä selässä. Ei tuota ongelmaa ole ollut jos repuissa on pohjassa pehmuste tai levy. Mutta kuten tänään sai taas todeta niitä ei ole juuri missään. Yhdessä repussa oli ja vallikoimassa kymmeniä erilaisia reppuja. T. 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään käytiin Prismassa ja poika olisi halunnut sellaisen monsteri-auto repun, mutta se oli niin hirveän iso etten ostanut sitä. Ensin halusi sellaisen formula-auto -repun, ja olin valmis sen ostaan, mutta ei se sitten kelvannut, kun huomasi tuon toisen.

Eskariin ostettu Spider -man reppu olisi mielestäni kyllä ok, mutta poika haluaisi uuden. Tuokin reppu maksoi laukkukaupassa 25 euroa. Ehkä pitää käydä siellä laukkukaupassa, jotta saa kunnon repun.

vaaleanpunainen, tytön lempiväri ja kisuaihe ratkaisivat valinnan. Tukevan oloinen ja kunnon pohja ja taskuja paljon, ostin stocmanninlta, hinta 29.90e, tytöllä penaali ym. rekvisiittaa hello kitty aiheena myös. Turhan vaalen vaalen punainen tuo kyllä on, likaantuu helposti, joskis voi pyyhkiä helposti, mutta kaikki lika ei aina silti lähde. Mutta pääasia, että reppu tytölle mieluinen. Tosi tilavakin tuo on, jumppavaatteet mahtuu helposti mukaan.

Merkkejä en muista (ei jaksa lähteä kattomaan). Toinen oli joku teräsmies reppu ja toinen joku perus reppu.

Se mikä minua tympii nuissa repuissa on se että niissä ei ole kunnon pohjaa. Meillä menny useammasta repusta pohja puhki vuoden aikana. kait pitää ens kerralla mennä jostain laukku kaupasta reppuja hakemaan.

kysehän ei ole repun kulumisesta kun uutta hankitaan (siis useinkaan) vaan siitä että uusi on saatava kun on uudet kuosit tarjolla. vähän niin kuin vaatteissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat