Vierailija

ja mitä hakemaan? aion tietysti

Kommentit (35)

Kupongissa lukee että yksi kuponki per tuote ja yksi kuponki per asiakas?!!

Siinä on saanut muutaman kerran juosta kaupassa ja kyllä luulisi jo kaupassa huomattavan, että taas sama muija tulee eurokupongin kanssa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaikki vanhat ryysyt myytyä kun mammat rynnistävät lappuineen ja penskoineen alekuponkiostoksille:)

oletteko jotenkin sokeita vai eikö kukaan teistä todellakaan näe miten surkeaa laatua kankaat, ompelu ja kaavoitus ovat?? en osta seppälästä edes lastenvaatteita kun ovat niin huonoja.

Miehen palkka 9e tunnilta, minä saan kotihoidontuen. Näillä tuloilla tämä on mulle uskomaton tilaisuus ostaa kerrankin vaatteita itselleni ja miehelle!

Olen jo ostanut yhtä ja toista ja parin tunnin välein käyn vaatekaapilla katselemassa sitä ihmettä, että mun vaatekaapissa roikkuu monta uutta vaatetta! En ole uskoa sellaista onnea todeksi! :)

mielenkiinnosta tosiaan: miten sä toimit?

me ostettiin kans useita vaatteita, neljästä eri turun seppälästä, mutta yhteensä ehkä kuus tuotetta.

ja kyllä - menisin huomennakin, mut ei tainut jäädä mitään kiinnostavaa.

musta ne on ihan ok vaatteita ja ainakin euron arvoisia!

kerrankin köyhä saa monta uutta juttua :D

olen ostanut myös äidille ja siskolle. Jos en itse löydä mitään huomenna niin ostan muille sisaruksille (miehille). Miehille vielä löytyy hyvin tavaraa. Tänään, ainakin omalla paikkakunnallani, naisten tavara alkaa olla loppunut.

Äidille:

- kahdet farkut

- kahdet farkkushortsit

- kolmet caprit

- 4 t-paitaa

- 2 käsilaukkua

- 2 kengät

- hattu

- aurinkolasit

- jakku

- 4 neulepuseroa

- bikinit

- uimapuku

Pojalle:

- 2 collegehousut

- 3 trikoopuseroa

- 3 t-paitaa

- 2 shortsit

- tuulitakki

- farkut

- kahdet reisitaskuhousut

- uimahousut

- lippis

Tytölle:

- 5 puolihametta

- shortsit

- 3 t-paitaa

- välikausiasu plus siihen yhdet varahousut

- caprit

- kahdet kangashousut

- bikinit

- lippis

- 3 mekkoa

- 4 toppia

- 2 neuletakkia

- kangaskengät

Miehelle:

- tumma puku

- vaaleanharmaa puku

- 7 t-paitaa

- 3 neuletakkia

- farkkutakki

- tuulihousut

- 2 bermudat

- aurinkolasit

- 3 lippistä

- 7 paitapuseroa

- kangaskengät

- farkut

Huomenna ollaan menossa keskustaan, ja käydään tottakai myös kummankin Seppälän kautta. Rekkeihin jäi vielä ainakin yksi huppari ja pari t-paitaa jotka on miehelle mieluisia.

Kalliimmat Benettonit ja Espritit on olleet huonomman laatuisia.

Vierailija:

Lainaus:

oletteko jotenkin sokeita vai eikö kukaan teistä todellakaan näe miten surkeaa laatua kankaat, ompelu ja kaavoitus ovat?? en osta seppälästä edes lastenvaatteita kun ovat niin huonoja.

Euron hintaan en välitä onko niin kovin laadukas tai viimeisintä muotia. Tänään ostin farkut, ulkoiluhousut ja t-paidan. Lapsi osti itselleen housut, mekon ja paidan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat