Vierailija

Mulla alkaa olla usko kadonnut totaalisesti! Vaikka nyttenkin lupaa loppuviikolle hienoja ilmoja, mut jotenkin vaan tuntuu, ettei voi uskoa!

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sunnuntaina taas sadetta :)). Jee... Jossain oli joku ennuste,että elokuu samaa p***aa. Onneksi oltiin kreikassa, muuten ei kyllä jaksaisi!!!

Miten se voikin olla noin helvetin vaikeata tajuta, että ei tartte olla mikään läski, jos vihaa helteitä????????? Katsos, kun jotkut voivat todellakin tykätä enemmän talvesta ja syksystä. DAA.

Olet ollut mielessä MUUTAMAAN otteeseen näinä helvetin sateisina päivinä :että oot varmasti tyytyväinen näihin ilmoihin. Muistan kun tästä aiheesta keskusteltiin keväällä ekoilla parilla hikisillä aurinkopäivinä täällä av: lla. Sä olit ainoa joka ei tykkää helteistä. No, sulla on ainakin ollut hyvä kesä:). Kun nyt katson ikkunasta ulos niin ei uskois että on vielä heinäkuu. Vuosi sitten oltiin monena iltana rannalla myöhään iltaan lasten kanssa kun oli ihana lämmintä. Nyt ei sellaista iltaa ole ollut. Jos on ollut aurinkoista niin tuullut niin että tupeet lähtee. Ens kesänä saa mun puolesta sataa vaikka paskaa, me häivytään etelään.

Kyllä meillä on ollut joka päivä yli 15 astetta, muutamana päivänä jopa 25 astetta, joka on mulle ihan liikaa. Ja kyllä niitä aurinkoisia päiviä on ollut enemmän kuin sateisia.

Jos te todellakin haluatte samanlaisen kesän kuin viime kesä, niin muuttakaa perkele jonnekkin Afrikkaan, siellä on auringonpaistetta ja kuumuutta ja kuivuutta ihan tarpeeksi.

Mua oikeesti v*ttaa että koko 2 vkon loma meni säitä ihmetellessä ja rannalle ei päästy kuin kerran!!! Satoi enemmän kun käsissä on sormia. Eikö saisi vinkua???

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat