Vierailija

Vai onko vasta edessä se " pissitään pitkin lattioita koko ajan" vaihe? Kaksi päivää ollut ilman vaippaa eikä yhtä ainutta vahinkoa ole sattunut. Kaupassakin ilmoitti hädästä ja ehdittiin vessaan. Onko kellään käynyt näin helposti tämä homma?

Kommentit (10)

päätti itse että nyt ei enää vaippa ja aina kun joku kuudesta perheen jäsenestä meni vessa hän myös, eli kesto vaippoja jouduttiin käyttämään vain n, 1 vuosi ja 4 kk ja täysin kuiva sen jälkeen, kiitos myös hoitotädin, joka tuki pottailua heti, kun oppi istumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaipat jäi kertaheitolla pois, niin päivä-kuin yövaippakin. ikää oli silloin 2v3kk. Vahinkoja on sattunut vuodessa ehkä 4-5, nekin silloin kun on ollut aivan yliväsynyt tai juonut aivan älyttömän paljon. koskaan ei ole kastellut sänkyään (*koputtaa puuta*)

Jätettiin vaippa pois eikä vahinkoja tullut. Yövaippa jätettiin sitten samaan syssyyn. Vaipatta laspi on ollut nyt vuoden j aehkä n. 5 kertaa on sattunut vahinko tänä aikana.

Meillä esikoinen oppi heti tavoille, mutta tämä pikkuinen kuopus on varsinainen vastarannankiiski. Pissii minne lystää ja nauraa potalle.

Huh, huh

Ja ihan kertakäyttövaipat oli käytössä. Eikä pottailua edes hirveän aikaisin alettu harjoittelemaan. N. 1½v oli kuin potalla alettiin käyttämään säännöllisemmin, eli aina kun heräsi ja ruokailun jälkeen.

Minä olen itse ollut yö japäivä kuiva 1½ vuotiaana, en tiedä onko sillä mitään tekemistä asian kanssa :).

T:3.

Mietin vaan, että onko tämä joku innostus uusista pikkuhousuista ja tarroista, kun käytiin yhdessä ostamassa. Ja kiinnostus lopahtaa muutaman päivän tai viikon päästä. Peukut pystyssä, ettei niin käy. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat