Vierailija

Kiertävät kuin kälättävä lehmälauma tavarataloa väärään suuntaan, tukkivat aina käytävän, eivät osaa käyttää niitä keltaisia kasseja, eivätkä tajua ottaa hyllykoodeja ylös, ovat pihalla kuin tamponin naru ja ennen kaikkea puhua mölöttävät karseaa murrettaan niin, että korviin sattuu ja naiset vasta huvittavat: on laitettu " ykköset" päälle, vaikka jo kauas paistaa, että paikalle on tultu jollain ryhmämatkadösällä jostain maakuntien syvistä periferioista. Ja loppuhuipennus on ravintolassa, jossa möykkäävät, että " Mites myö nyt tehrähän? Hoi, missä täällä on juomaa?" Ja ryntäävät jonon ohi silmät pullollaan kuin omalla kasvattilehmällä.

Sivut

Kommentit (76)

niin juntti kuin pk -seutulaiset jotka ramppaavat Ikeassa ja luulevat olevansa parempia kuin muut. Koko Ikea on sellainen keisarin uudet vaatteet-juttu.

joku ylpeilee sillä, että osaa kulkea jonkun vitun nuolen mukaan jossain vitun kaupassa?? Siis haloo, se jos mikä on tosi junttia. No tietty kauppiaan kannalta hyvä, saa kaikki lampaat ajettua oikeaa reittiä lihottamaan massiaan.

Meil on muuten kuulamppu, mut se on metallia ja puuta, eikä ole ikeasta ostettu. Ja on muuten vitun hieno!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja Ikeassa olen käynyt useita kertoja asuessani pks-seudulla. Ostokseni suoritan ihan jossain muualla ja mieluusti. Kaikki eivät vaan tykkää, itse tykkään esimerkiksi antiikista. t. Se aiemmin kirjoittanut tällä hetkellä maalainen

Neljä henkeä.

Ja aivan varmasti menen joskus myös vastavirtaan. Tuppaan kulkemaan nopeampaa kuin ystäväni, joten aina saan palata takaisinpäin makutuomariksi.

Voi, voi. Koittakaan kestää!

Onneksi Tampereelle tulee oma Ikea 2009, sinne taitaa olla maalaisetkin tervetulleita. Meillä hämäläisillä ei ole niin kiire, etteikö ehdittäisi tehdä ostoksiamme myös hitaammin kulkevien maalaisten seassa =)

eivät osaa käyttäytyä muualla ilmeisesti kuin Ikeassa.

Kaverin kanssa kuljetaan rintarinnan lastenvaunuja työntäen kadulla, eikä taatusti väistetä. Kaupassa samoin, ja mikäs sen mukavampaa kuin parkkeerata kärryt keskelle käytävää, niin ettei muut pääse ohi. Kullanmurut marisee tylsistyneinä vaunuissa ja äippäliini työntää pillimehun käteen, että sais jatkaa shoppailuaan. Stokkan hulluille päiville kirmataan tietenkin vaunujen kanssa, onhan se kivaa olla siellä tungoksessa.

Kahviloissa tisutellaan utareet paljaana ja vaunut tietenkin keskellä käytävää.

En oo syntyjäni stadista (onneksi!!) mut oon siellä työskennelly lönkankadulla sijaitsevassa toimistossa aika kauan. Nuoruuteni vietin pikälti kaverini luona stadissa. Ystäväpiirini koostuu pääosin kehä III sisäpuolella asuvista.

Nyt oon asunu jo kauan maalla ja siitä oon y l p e ä! Niit lehmiä meil ei oo, hevosia kylläkin. Täältä mut taitaa saada pois jalat edellä.

Käyn Ikeassa mut mun ei tarvi spennailla eikä pukeutua hienosti kun tiedän kuinnka hyvin meil on asiat ja rahaa löytyy riittävästi. Töitä kyl tehdän rahan eteen.

Oonko sit juntti vai mikä oon? Ei stadissa asuvat oo yhtään sen kuummosempia kuin muutkaan.

PAree olis ku pitäsit ap pääs kiinni. Tai vois olla kiva ylltäyt kun joskus mun käydessä Ikeassa sattuisit samaan aikaan ja mölöäyttäisit jotain noin tyhmää, varmaa on että löytäisit ittes kenturalta.

kausia. Meillä on monista kiireistä johtuen ollut joskus se tilanne, että ollaan jouduttu menemään Ikeaan lauantaina. Voi jestas sitä jurveloiden määrää - ovat vielä niin perkeleen lihaviakin.

Mutta ehkä tarvitsee olla maalainen puusilmä, että ei mene perille. Kulkureitti on ihan sen takia, että kukaan ei tukkisi käytäviä ja asiointi olisi sujuvaa.

kukaan muu kuin juntit?

Tunnen kyllä paremmin Vepsäläisen käytävät. Eksyn varmasti Ikeassa sen kerran vuodessa kun käyn ostamassa varastolaatikoita.

Olen asunut useassa eri kaupungissa Suomessa (myös Vantaalla) ja tiedän mitä mieltä pk-seutulaisista ollaan. Luulkaa vaan ihan rauhassa olevanne Suomen napa ja puhukaan sitä leuhkalta kuullostavaa lyhennettyä kirjakieltänne ihan rauhassa, muut nauraa selän takana sillä aikaa tai sitten lähinnä säälii teitä!

Ja Ikea löytyy nyt myös Haaparannasta, jonne muu Suomi kernaasti menee mieluummin kuin Vantaan tai Espoon Ikeaan.

Vierailija:

Lainaus:

Pelkkää krääsää, joten enpä maalaisena sinne edes mene. ;D Joten minusta yleisesti ottaen, millaiset ihmiset käyvät ostoksilla Ikeassa? En kyllä sellaisena ihmisenä viitsisi avata suutani junttiudesta.

Pelkkää krääsää, joten enpä maalaisena sinne edes mene. ;D Joten minusta yleisesti ottaen, millaiset ihmiset käyvät ostoksilla Ikeassa? En kyllä sellaisena ihmisenä viitsisi avata suutani junttiudesta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat