Vierailija

olen tässä vähän ymmälläni mieheni suhteen. Meille neljä pientä lasta ja hoidan nuorimpia vielä kotona. Rahat ovat aina olleet yhteisiä ja ikinä niistä ei olla tapeltu kun aina rahaa on ollut vähän. Nyt mies pääsi parempi palkkaisiin hommiin ja on alkanut huomauttelemaan mun rahan käytöstä. Jos ostan itselle tai lapsille vaatetta tai oikeastaan mitä vaan, niin huomauttaa aina, että kukahan nuokin maksoi taas. Itse olen kotihoidontuella kotona ja se rahaa menee lainanlyhennyksiin kokonaisuudessaan, joten mulle ei rahaa tulee ollenkaan. En nyt sitten oikein tiedä mitä ajatella miehen muuttuneesta käytöksestä, laitanko sen seuraavan kerran lasten kanssa vaatekauppaan vai mitä tehdä?

Kommentit (4)

Miten hän toivoisi rahaa käytettävän? Paljonko lapsille saa ostaa jne? Jos vaikka varaisitte kuukausittain jonkin summan, jonka hän olisi valmis uhraamaan ja sitten sinä voisit käyttää sen parhaalla katsomallasi tavalla?

Ehkä hän toivoo, että sinä menisit töihin? Keskustelkaa siitäkin. Hän ehkä ajattelee salaa, että sinä vain laiskottelet kotona. Voisitteko vaihtaa rooleja hetkeksi?

sn takin lainat menee mun kotihoidontuestani, kun lainat menee samana päivänä kun mulle tulee rahaa. Mua just tuo häiritsee, että tähän asti ei ole mitään sanomista ollut mun rahankäytöstä ja nyt olen jo useamman kuukauden kuunnellut tätä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat