Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ysätävättäreni on huomattavan ylipainoinen, ylipainoa on varmaan 50 kiloa. Hän on valitellut, kun seksi ei kiinnosta, ei missään vaiheessa, eikä vaikka kuinka mies yrittäisi lämmitellä. Miehessä ei kuulema ole mitään vikaa, ei vaan " panohommat" kiinnosta.

Mies on ystävälläni todellinen helmi, ei todellakaan ole pettäjä sorttia, vaikka varmasti halut on kovat. Rakastaa oikeasti vaimoaan ja vaikka tämä ystäväni sanoi miehelleen, että saa mennä jos siltä tuntuu, oli mies sanonut, että se ei ole mies eikä mikään, joka pettää.

Viikonloppuna keskustelimme (Meillä on siis todella luottamuksellinen ystävyys ja voimme jakaa kaikki elämän ilot ja surut keskenämme) ja sanoin asiallisesti ja ystävällisesti, että kannattaisi aloittaa laihduttaminen, koska eikös reilusti ylipainoisella ole hormonit niin sekaisin, että se vaikuttaa jo seksuaaliseen halukkuuteenkin?

Ystäväni oli hieman ihmeissään, koska ei osannut yhdistää millään tavoin ylipainoa ja haluttomuutta. Hänellä on paino noussut vajaan 2 vuoden aikana lähes tulkoon 45 kiloa ja aikaisemmin oli jo 20 ylikiloa, joten mietin, että hormoonien on oltava todella sekaisin..

Laittakaapas minulle ihan mustaa valkoisella, jotta voin auttaa ystävääni.

Kommentit (29)

Sitä en kiellä etteikö se varmaan vilkastuttaisi vielä lisää, jos onnistun tänä keväänä hieman laihduttamaan.

Voin kommentoida lähempänä kesää oliko vaikutusta.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huh huh... Mä olen jotenkin luovuttanut, että en voi enää koskaan painaa 61kg kun olen jo niin vanhakin ( 29) Olo tuntuu niin mummolta. Ja mua ei haluta tippaakaan, ei yhtään. Painoa 108kg

Olin ennen hoikka, nyt ylipainoinen (laihdutan) ja kyllä mua halutti silloin hoikempana paljon useemmin kuin nykysin. Niin paljon häpeän vartaloani. Mies sama kuin hoikkina aikoinani, eikä koskaan ole sanonut poikkipuolista sanaa mun kiloista. Eli mun päässä toi juttu on...

Normaali mies tietää sen ettei vartolon kanssa seurustella ja jokainen älykäs ihminen tietää että se kiihotus lähtee päästä ei vartalosta. ;)

Itse olin ylipainoinen 62 kiloa. Lihoin 53 kilosta 120 kahden lapsen ja vääränlaisen elämän tavan vuoksi. Paksuimmillani todellakin seksi ei kiinnostanut, ei vähääkään. Inhosin itseäni, paksuja löllyviä reisiäni, roikkuvaa mahaani, isoa persettä ja yök, hikoilua ja hien hajua, joka oli todella PAHANHAJUISTA, vaikka kävin kahdesti päivässä pesulla. Siis valokuvat tuolta ajalta ovat todella oksettavaa katseltavaa. Miehelleni isot plussa siitä, että hän ei ikinä sanallakaan viitannut ylipainooni ja hänelle seksi maistui kyllä. Minun vuoksi sitä oli korkeintaan kerran 1,5 kk koska ei kiinnostanut, ei ei ei. Siis inhosin koko asiaa, koska pidin itseäni niin oksettavana tapauksena, että aloin jo kuvittelemaan, että miehenikin ajatteli niin.

Lopulta sitten tuli mitta täyteen, kun eräässä yökerhossa yksi todella komea mies ivallisesti, kännissä kun käki sanoi minulle, että mee sä läski vittuun siitä, kun tuli kaveriani iskemään... siitä se lähti ja nyt olen taas 55 kiloinen ja seksi maistuu mieheni kanssa paremmalta, kuin koskaa ja sitä on PALJON ja eipä kukaan ole enää käskinyt suksimaan suolle.

Painon tiputus oli vuoden kestävä rupeama, itkua ja hammasten kiristystä, mutta se kannatti . kertaakaan en repsahtanut vaan kuin härkä puskin eteen päin ja lopulta, kun se vaaka ilmoitti 55 lukemaksi en voinut, kuin itkeä ilosta.

eli omakohtainen kokemus on se, että ylipaino ja haluttomuus voivat olla samassa paketissa.

tsemppia kaverillesi

Ei kyllä hirveesti, haluta ei. Raskaus varmasti vaikuttaa omalta osin myös, mutta ennen raskauttakaan ylipainoisena ei paljoakaan huvittanut. Tosin siihen taas vaikutti varmasti myös masennus.

Tosin, 35kg sitten, myös silloin jollain tasolla masentuneena, maistui kyllä.

Että kyllä: mutu-tuntumalla sanoisin että ylipaino vaikuttaa sekä henkisesti että fyysisesti (hormonit) halukkuuteen. Ainakin minun kohdallani.

Mies haluaisi kyllä munkin puolesta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat