Vierailija

Ei smartballseja, ne minulla on jo ja tuntuvat todella suurilta vaikka olen kaksi lastakin synnyttänyt.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä ei mahdu kuin yksi kuula kunnolla, toinen jää ikävästi puolitiehen. Ja kerran ähräsin molemmat sisään, oisin voinut vaikka uimaan lähteä, ja takuulla oisivat sisällä pysyneet. Eli tosiaan voivat olla joillekin liiankin isot.

Vierailija:

Lainaus:

Kultaiset metallikuulat läpinäkyvässä rasiassa, irtonaiset. Todella pienet 1,7cm, mutta niillä vasta kireet paikat saakin! Alkuun oli vaikeuksia saada pidettyä ne sisällä, mutta jatkuvan treenaamisen ansiosta voin taas nauttia seksistä;)

Kultaiset metallikuulat läpinäkyvässä rasiassa, irtonaiset. Todella pienet 1,7cm, mutta niillä vasta kireet paikat saakin! Alkuun oli vaikeuksia saada pidettyä ne sisällä, mutta jatkuvan treenaamisen ansiosta voin taas nauttia seksistä;)

Smartballsit ja hyvin ne sain sisään mahtumaan.

Mutta toinen tosiaankin tulee ulos tosi helposti. Ilmeisesti lihakset on vaan niin löysät. Ja kyllähän tuo pissa sen verran lirahtelee, esim. aivastaessa, että ei ne mitenkään hyvässä kunnossa ole. Siksipä ostin nuo kuulat.

Googleta smartballs käyttöohjeet niin löytyy keskusteluja aiheesta. Joku kirjoitti, että ei kun vaan työntää sitä yhtä kuulaa takaisin. Kyllä se pikkuhiljaa alkaa pysymään sisässä.

Nimi oli niissä jotain: Sferaduo.. Käyppä sieltä heidän sivuilta vilkaisees. Ovat nämäkin jotain 30mm kokoiset, mutta ei mitkään liian isot.

Käytän molempia, ja vuoropäivin. Näin treenaus ei ole ykstoikkosta, vaan enemmin haasteellista. Paikat " siellä" eivät pääse tottumaan niihin samoihin kuuliin.

Tänäänkin pidin koko työpäivän ajan, ja nyt vasta kotona ne poistin. On minulla kierukka myös ja ei mitään ongelmia se ole aiheuttanut kuulien kanssa.

Tuntuu, että niitä saa oikein runnoa sisään eivätkä siltikään pysy. Olenko kuitenkin ihan löysä vai onko ne smartballsit vaan liian isot minun emättimeeni?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat