Seuraa 

Moikka!

Tämä on mun toinen raskaus. Nyt vkoja huomenna täynnä tasan 10. Tuntuu että masu näkyy jo. Miten teillä muilla etenkin kakkosen odottajilla? Joko näkyy/näkyi näillä viikoilla? Epäilen silti josko tämä on tulosta jostain muusta...;).

T. Pullava

Kommentit (11)

mutta ekasta muistelisin olleen joskus viikolla 12. toisesta aiemmin... toisesta muistan vain sen että viikolla 16 jo kaikki naapuritkin sanoivat että on niin selkeä maha että uskaltaa kysyä että millos se syntyy.... olipa ärsyttävää kun ei voinut yhtään pitää omana asianaan....

tosiaan viikkoja on nyt 15+1, eikä mitää tietoakaa olis et näkyis mahasta raskautta yhtään...

Ite luulen että maha olis kasvanu mutta ei se ole... johtuu varmaan siitä et ootan innolla et alkais vähän näkyä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Odotan nyt kolmatta ja jos näppituntumalla pistäisin noi viikot myös edellisistä, menisi ne seuraavasti:

Esikoinen rv 17

Toinen rv 14

Kolmas rv 10

Ensimmäistä odottaessani olin fyysisesti paremmassa kunnossa, joka varmasti vaikutti myös, mutta ihan fakta on, että mitä enemmän on raskauksia takana, sitä nopeammin vatsa näkyy. Lisäksi mulla on näiden lasten välissä n. 2 vuotta, joten sekin varmasti vaikuttaa, että näytän nyt siltä kuin esikoista odottaessani viikolla 20 ;-). Lihomisesta ei oikein voi olla kysymys nytkään, sillä paino on nyt samoissa kuin silloin kun plussasin esikoisesta.

t. Jogu (12+0)

Mulla on nyt viikkoja 8+4 ja todellakin jo näkyy, kolmatta odotan.

Monet on sanoneetki että jo nyt näkyy masua. Itse sen huomaan paremmin. Ekan raskauden aikaan alkoi näkyä vasta joskus 15 tai 16 viikon paikkeilla... Toisen raskauden aikaan muistaakseni joskus 10 viikon paikkeilla. En muista kovin tarkkaan mut ei ainakaan näin aikaisin alkanu näkyä kuin nyt tämän raskauden aikaan.

ja nyt alkaa maha muotoutua silleen normaaliksi vauvamahaksi, eli pömpöttää tuolla alhaalla selvästi. Aikaisemmin oli vielä turvotusta että näytti oikeastaan vielä suuremmalta maha, ja maha näytti jatkuvan välillä tuohon rintojen alle asti! =D

Samoin nyt maha alkaa tuntumaankin, kun esim jalat nostaa sohvalla eteen koukkuun niin maha " ottaa hieman kiinni" . =) Ja kolmas lapsi meille tulossa.

mulla nyt menossa rv 8+1 ja ihan selkeä massu jo löytyy :o) minulle tulossa jo viides vauva ja aina vain aiemmin näkyy tuo pömppis. Tosin nyt olen pahoinvoinnista johtuen olen joutunut syömään useammin kuin tavallisesti. Kilojakin tullut jo 2 lisää alkuperäiseen painoon.

näkyä selvästi rv 14, mutta jo sitä ennen turvotusta, josta muutama arvasi asian.

Toisesta ensimmäinen arvaaja oli jo rv7, mutta rv10 jouduin siirtymään äippähousuihin.

Nyt kolmatta odotellaan ja jännityksellä ootan, että koska alkaa näkyä. :))) Nyt rv 4+6 ja sen verran turvottaa että huomaan itse, koska käytän aika tyköistuvia vaatteita.

Varsinkin syömisen jälkeen ja iltaisin se näkyy jo ihan selvästi. Odotan siis esikoista, käsittääkseni uudelleen synnyttäjillä masu näkyy jo paljon aiemmin. Työkaverillanikin näkyi jo selvästi rv 10, joten kyllä se mahdollista on, että sinullakin se näkyy eikä ole vaan lihomisen seurausta:)

Itsellä vikko 11+1 ja maha on sellainen möhis, ettei vanhat housut mahdu ja monista paidoista piirtyy profiili...Tosin muiden mielestä se varmaan näyttää kaljamahalle.

Viime viikolla oli neuvola ja kiloja oli tullut lisää 3, joka on kyllä mielestäni aika paljon viikkoihin nähden!

Tarkemmin jos mietin niin olin ystävän kanssa reissussa viikolla 7 ja silloin jo oli sellainen turvotus vatsassa, ettei vanhat vaatteet tuntuneet sopivilta.

Nyt olenkin alkanut rajoittaa kaikkia ylimääräisiä syömisiä, jotka varmasti kertyy minulla vyötärölle muutenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat