Vierailija

hermot on loppu

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

eihän nyt omaa äitiä lyödä! tai sanota että puhkon sulta silmät!! Mitä vastasit lapselle? itsellä 2 lasta eikä kumpikaan kyllä käy minuun käsiksi. pienestä pitäen olen opettanut että ylipäänsä aikuisille ei puhuta rumasti ja pienestäkin yrityksestä urputtaa kysyn heti että " anteeksi puhutko sinä ihan oikeasti äidillesi noin?" meillä ei väkivaltaa tarvita, auktoriteetti riittää. Lapseni eivät tosiaankaan ole rauhallisimmasta päästä ja saa meillä raivotakkin, mutta vanhemmille ei puhuta epäkunnioittavasti, se on ollut pienestä pitäen selvää. Tuntuu että nykyään moni vanhempi ei uskalla enää olla lapsen pomo ja se on kyllä pakollista jos meinaa että arki toimii, eli suosittelen!

Tämä kolmas on erittäin temperamenttinen ja ihan samalla tavoin on kasvatettu kuin kaksi aiempaakin. Voin sanoa että minulla on auktoriteettia, ei ole koskaan tarvinnut kuin vilkaista noita vanhempia lapsia niin ovat uskoneet. Tämä kolmas on erittäin jääräpää. Hänen kanssa saa käyttää kovempia metodeja kuin sisarusten kanssa on tarvinnut. Päiväkodissa ei tätä tee vaan sieltä tulee vain ja ainoastaan hyvää palautetta. Toki ei kotonakaan joka hetki ja osaa olla myös erittäin kultainen:)

t. 4

kun mikään ei auttanut niin otin sen jalasta kiinni kun potkaisi. Hän lensi persiilleen ja käsi jäi huonosti alle, hyvä ettei mennyt sijoiltaan. Siinä olisi ollut selittämistä lekurissa, olisivat varmaan luulleet että minä väänsin sen käden irti.

No, se että otin jalasta kiinni auttoi koska se potkiminen jäi. Sanoin että nyt otan joka kerta jalasta kiinni kun potkit ja se sattuu kun kaadut pyllyllesi. Jäähyt ja karjumiset ei tehonneet. Onko tuo joku 4 vuotiaiden uhma juttu? En muista että kaksi aiempaa lasta olisivat olleet tämmöisiä. Tämä kolmas on kyllä ihan mahoton. Kun suuttuu, niin sen silmistä oikeen tulee salamia ja näkee kun tosissaan yrittää lyödä. Onko meillä kasvamassa väkivältainen yksilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

piiloon ja sanonu ettei saa niitä pitkään aikaan. vastaukseks saan et se puhkaisee mun silmän siitä hyvästä!!!

En tiedä mistä ne näitä oppii, sillä meidän 4 vee ei katso kun muumeja. Toki päiväkodista voi oppia ties mitä mutta kai nämä 4 veet on vähän uhoojia? Yleensäkin kaikki pitää saada heti ja nopeasti. Jos ei tule niin heti uhkaillaan takas. Esim halusi aamulla herättyään puuroa ja se piti tyyliin heti olla nenän alla. Sanoin että nyt kestää hieman niin se uhos että " selvä, en syö" .. heh, mä sanoin että käy hyvin. Alettiin muut syömään ja kyllä se vähän ajan päästä hipsi pöytään. Tämmöistä on koko ajan täällä!

t. 4

eihän nyt omaa äitiä lyödä! tai sanota että puhkon sulta silmät!! Mitä vastasit lapselle? itsellä 2 lasta eikä kumpikaan kyllä käy minuun käsiksi. pienestä pitäen olen opettanut että ylipäänsä aikuisille ei puhuta rumasti ja pienestäkin yrityksestä urputtaa kysyn heti että " anteeksi puhutko sinä ihan oikeasti äidillesi noin?" meillä ei väkivaltaa tarvita, auktoriteetti riittää. Lapseni eivät tosiaankaan ole rauhallisimmasta päästä ja saa meillä raivotakkin, mutta vanhemmille ei puhuta epäkunnioittavasti, se on ollut pienestä pitäen selvää. Tuntuu että nykyään moni vanhempi ei uskalla enää olla lapsen pomo ja se on kyllä pakollista jos meinaa että arki toimii, eli suosittelen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat