Vierailija

hain eilen erääseen alani työpaikkaan, kyseessä olisi vakituinen homma ja yksityisellä sektorilla. Työmatka vaan hieman mietityttää eli se olis ½h-40min suuntaansa. Sinällään ei kai kovin paha aika mutta kuitenkin, onneksi lasten pk on tässä kotimme vieressä ja eipä tuolle bussipysäkillekään ole kuin 5min kävelymatka.

Entäpä kannattaa haastattelussa jo esittää toive palkasta?

Hakemuksen mukaan palkka nimittäin olis 5v kokemuslisälläkin vain sen mitä olen nyt aiemmin saanut ja todella tulis tarpeeseen se 5% korotus liksaan mikä mun pitäiskin saada nyt kun 5v alalla tulee täyteen.

Varsinkin kun joutuisin sijoittamaan joka kuukausi työmatkalippuun.

Kommentit (3)

lähes kaikilla toi työmatka tuppaa olemaan vähintään 1/2 h. Mun mielestä työmatkassa on tärkeintä se, että jos se on pitkä, sen pystyy hyödyntään eli omalla autolla en jaksais kulkea.

Monilla työmatka kestää tunninkin. Joku taas haluaa asua työpaikan vieressä.

Itselläni työmatka puolisen tuntia suuntaansa eikä matka ole tuntunut ollenkaan liian pitkältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja se tuntuu liialta varsinkin kun lapsi on vielä aika pieni ja päivät päiväkodissa venyy pitkiksi (isä näkee vain viikonloppuisin lasta). Jos on kaksi vanhempaa, voisin kuvitella, että tunnin työmatka menisi ihan ok jos varaa joustaa...

Itse sanoin palkkatoiveen, enkä saanut paikkaa. Toisaalta on parempi myös ilmaista, ettei ole epätoivoisesti hakemassa vaan asettaa kriteerejä myös työpaikalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat