Seuraa 

Olen suunnitellut aloittavani kestovaippailun toisella elokuussa syntyvällä lapsellamme.

Kestovaippoina käytän sideharsoja ja villahousuja.

Miten bodyn käyttö onnistuu, kun olen ymmärtänyt että olisi käytettävä bodyn jatkopalaa, jotta bodyn pituus riittää.

Siihen kysymykseni liittyykin:

Minulla olevissa vauvan bodeissa on ainakin kolme eri kokoa olevaa nepparia.

Oletteko löytäneet muita keinoja käyttää bodya villahousukestovaippailussa.

Mistä bodyjatkopalan voi ostaa? -nettiostopaikat?

Kommentit (7)

Onnistuu myös ilman jatkopalaa jos on kokoa isompi body. Esim. meillä 62cm tyttö ja päiväunilla aina villikset niin jos on 70cm body ei jatkopalaa tarvita. Muuten käytössä ImseVimsen kuoret eikä niiden kanssa tarvitse jatkopalaa. Niitä suosittelen siis lämpimästi kokeilemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Riippuu myös lapsen ruumiinrakenteesta. Meidän hoikalla pojalla on käytetty ihan pituuden mukaisia bodyja (välillä jopa pienempääkin kokoa) kestovaipoista huolimatta. Tämä siitä huolimatta, että osa vaippapaketeista on ollut melkoisen muhkeita. Nyt kun poika on vajaat 74 cm, niin käytössä on siis 74-senttisten bodyt. Piakkoin otetaan varmaan 80-senttiset bodyt kokeilumielessä käyttöön.

crateri

Meillä käy kuukauden ikäisellä pojalla vielä bodyt ihan hyvin. Meillä on ollut alusta asti käytössä 56 ja 62 senttiset bodyt ja ne ovat yltäneet ihan hyvin kiinni. Aluksi siis riittää, että ostaa hieman isompaa kokoa bodyja. Jatkopalat odottavat vielä hyllyssä käyttöönottoa...

t. juska

Mutta aika harvaan bodyyn ne sopivat kunnolla, vaikka valittavana onkin kolmea eri nepparikokoa. Usein ottavat kiinni vain löysästi, ja aukeavat kun vauvaa nostelee. Käytössä on enitenH&M:n ja Tutan bodeja, joitakin myös Lindexiltä ja Kappahlista.

Ihan hyvin ollaan pärjätty kokoa isommillakin bodeilla.

Meillä vielä kaikenhuipuksi pitkäselkäiset lapset joten ei olisi millään voinut käyttää niin isoja bodyjä.....

Mutta tuo jatkopala on ihan ehdoton sekä, ekestovaippailijoille, että mysö pitkäselkäisille lapsille kertakäyttövaipoissa. Ei tarvitse aina oilla yläosasta liian iso body.

Joissain harvoissa bodyissä on erikokoiset nepit harmittavaisesti, mutta suurin osa on sitä keskikokoa.

Jatkopalan voi tehdä myös itse leikkaamalla vanhasta kulahtaneesta bodystä neppiosat irti ja ompelemalla yhteen ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat