Vierailija

Kommentit (19)

Upeeta, kun ei ole ollut pitkiä hellejaksoja. Silti ollaan saatu nauttia uimisesta meressä ihan kylliksi (ja vielä ehtii). Asunto on pysynyt viileänä. Lapset ovat nukkuneet hyvin. Luonto on tykännyt. Ja kesäsade on hienoa, silloin on pakko lähtee juoksemaan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on kans laskettu aika elokuun lopussa ja kyllä olisi ollut tuskaista olla jos olisi tullut hellekesä. Vaikka vielähän lämpöiset kelit ehtii alkaa.

Ihanan paljon yhdessäoloa minulle tärkeiden ihmisten kanssa! Ehdin tavata ihmisiä, joita en ole nähnyt vuosiin! Laitoin kotia nätiksi, vähällä rahalla, mutta paljon omaa työtä siihen panostaen. Sain ihanan tunnustuksen eräältä mieheltä. Nappiin on mennyt. :) Olen saanut myös arvostusta työssäni ylennyksen muodossa.

Huono sää ja sellaiset eivät saaneet mieltäni pilviseksi.

Viimeinen kesä kotona lasten kanssa, nyt on jo työt alkaneet. Onneksi mies jää kotiin puoleksi vuodeksi niin saa ottaa töihinpaluunkin rennomminn. Pari viimeistä kesää on mennyt viimeisillään raskaana tai pienen vauvan kanssa, niihin verrattuna tuntuu nyt kivalta olla taaperoiden kanssa. Lapset pärjäävät myös isin tai jonkun muun aikuisen hoivissa, saa itsekin liikkua vapaammin.

Säät nyt ovat sitä ja tätä. Onhan noita lämpimiä ilmojakin ollut vaikka pidemmät harmaat sadekaudet ovat osaltaan masentaneet. Toisaalta taas aloitin juoksemisen tänäkesänä ja kivempi sitä on vähän viileämmässä tihkussa mennä kuin helteissä.

Kyllä mä oikeastaan olen tykännyt, mutta lapsia käy sääliksi. Ei olla vielä päästy oikein uimaankaan kun eräät urpot myrkytti uintiveden ja tuli uintikielto muutamaksi viikoksi.

on satanut ja ollut viileämpiäkin päiviä. Pihaa laitettu ja kasveja istutettu, joten mikä vois olla parempi tuuri ilmojen suhteen. Ei ole paljon kastella tarvinnut:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat