Vierailija

Mitä ootte mieltä tällaisesta? Mun mies kysyi paljonko sain rahaa kun mulle tuli työpaikalta vika palkka ja lomarahat (mammalomalla siis oon). Kun kerroin että 3000 e niin mies ilmeisesti ajatteli asian niin, että mä maksankin sitten kaiken tän kesän ajan...Tarkoitus oli laittaa 2000e säästöön kevääksi, joloin rahatilanne tiukkenee kun jään kotihoidontuelle ja tämän siis miehelle sanoin. Tämä tapahtui juhannusviikolla.

Nyt on tilanne se, että mies ei oo kahteen viikkoon ostanu mitään ruokaa jne. päivittäin tarvittavaa, ei meille kaikille eikä ees vauvalle. Mä oon joka päivä kokannu ja hommannu vaipat jne. Yhtenä päivänä kiukustuin ja sanoin ukolle, että eikö sen pitäs mennä kauppaan. Ja vastaus oli " en mä tarvii mitään!" . Ja tää mieheni siis tienaa n.2500 e kuussa. Mitä ootte mieltä moisesta ukosta, mitä tekisin?

Kommentit (13)

Kiitos vastauksistanne. Pitänee harkita et kannattaako tätä suhdetta jatkaa...Meillä on pieni vauva ja mies ei tosiaan oo hankkinu sille mitään tarvikkeita jne. ja kun mä oon jotain ostanu niin ei oo kysyny antaisiko jotain rahaa itse. Mut en mielestäni kyllä tätä kohtelua ansaitse, oon kuitenkin hoitanu vauvaa ja kotia hyvin ja ollut miestä kohtaan kiva ja huomaavainen. Luulin et äitiä kuuluis hemmotella eikä niin et äiti sietää isältä mitä vaan:-(

ap

Ota asia puheeksi vakavasti miehesi kanssa.

Ja muuten, kiinnostaisi tietää, miksi monen (naisen) mielestä on ok, jos MIES hoitaa perheen raha- asiat, siis vaikka vaimo kin tienaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi meillä oli vähän eri tavalla. Mulla oli vain yksi kassillinen vaatteita muuttaessani mieheni luo. Ei muuta koulutusta kuin lukio. Mies on maksanut kaiken nikottelematta ja olen saanut olla ensin kotirouvana, myöhemmin kotiäitinä. Nyt opiskelen korkeakoulussa ja edelleen mies tukee minua. Rahoja ei lasketa. Tai paremminkin, miehellä on kaikki raha-asiat kontollaan, minun ei tarvitse niistä murehtia.

Vierailija:

Lainaus:

Onneksi meillä oli vähän eri tavalla. Mulla oli vain yksi kassillinen vaatteita muuttaessani mieheni luo. Ei muuta koulutusta kuin lukio. Mies on maksanut kaiken nikottelematta ja olen saanut olla ensin kotirouvana, myöhemmin kotiäitinä. Nyt opiskelen korkeakoulussa ja edelleen mies tukee minua. Rahoja ei lasketa. Tai paremminkin, miehellä on kaikki raha-asiat kontollaan, minun ei tarvitse niistä murehtia.

Meillä mies maksaa lähes kaiken, minä minimi vanhempainrahasta joskus ostan ruokaa.

Nyt kun aloitin työt olen omilla palkoillani uusinut omaa vaatevarastoa eikä mies ole moksiskaan..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat