Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huutis-kohde 58376390

Sivut

Kommentit (28)

ihanaa äiskä/iskä kun tulit turvakseni, kun en muuten pärjää. (siis näistä rotevista naisita...)

Kyllä se vaan näin on, että jos riviin laitetaan isokokoiset ja pienet naiset, kyllä se luonto vie pienten luo...soriii...,.

146-senttinen (eikä mikään soutaja/thai tyttö, vaan pieni kaunis vaalea. )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä ne tiukat vaatteet pukee hoikkaa pientä naista paremmin kuin miehen kokoista wannabeetä...=) Niiden pitäisi pysyä teltoissaan, ja pienet naisellisuudessaan.

Kautta historian pienet naiset ovat miesten top-priority.

Ihan biologinen veto.

T. 146-senttinen

useimmat mieheni (suhteet varattujen kanssa) ovat olleetkin minua lyhyempiä, ja ovat aivan haltioissaan, komeasta naisesta..

eli eivät ole kokeneet uhkaavana, vaan päinvastoin:)

ehkä heillä on pienet vaimot..

Vierailija:

Lainaus:

Ja vielä jokusen alle 150 senttisen. Kun itselläkin lyhyehkönä on vaikeaa löytää kaupasta vaatteita, en yhtään ihmettele etteikö kannattaisi myydä omia tai itse tekemiä vaatteita " väärän" kokoisille.

Vierailija:

Lainaus:

useimmat mieheni (suhteet varattujen kanssa) ovat olleetkin minua lyhyempiä, ja ovat aivan haltioissaan, komeasta naisesta..

eli eivät ole kokeneet uhkaavana, vaan päinvastoin:)

ehkä heillä on pienet vaimot..

Ja vielä jokusen alle 150 senttisen. Kun itselläkin lyhyehkönä on vaikeaa löytää kaupasta vaatteita, en yhtään ihmettele etteikö kannattaisi myydä omia tai itse tekemiä vaatteita " väärän" kokoisille.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat