Vierailija

.

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä pyyhin ihan normaalisti, en pese, mutta KOSKAAN ei ole ollut vauhtiraitoja housuissa. Ei ikinä! :D

Onko sulla pepun-pesijä jotenkin löysä pylly tai pahat pukamat jos pesemättä tuhriintuu housut?

Ei tollasta edes tartte kysyä, kyllähän sen kuulee. Esim. työpaikan isossa vessassa, jos ekana kuuluu jostain kopista " plump plump" ja sitten käytetään käsisuihkua niin ei siinä kauheasti tartte kelata tietääkseen mitä siellä tapahtuu. toisekseen, tuo kuuluu tiettyihin kulttuureihin ja uskontoihin, joten senkin perusteella tietää kysymättä.

Ja sitten kun uskallan kyseenalaistaa sen, minua haukutaan juntiksi :D

Ihan vilpittömästikö kolmonen tiedät esim anoppisi, kavereiden puolisoiden, esimiehesi ym vessakäyttäytmisen kun kerran KAIKKI tuntemasi ihmiset suihkuttaa persvärkkinsä paskaamisen jälkeen??!!

No huh huh... sehän vasta junttia on tiedustella tuntemiltaan ihmisiltä miten toimivat paskomisen päätteeksi...

terveisin nelonen (joka ei itse suihkuta eikä kyllä tiedä suihkuttaako esim paras kaveri...)

Pesen alapääni ulostuksen jälkeen. Ja jos se on teistä hauskaa niin olkoon. Mieluummin sitten av-mammat nauravat minulle palstalla kuin vauhtiraidat alkkareissa.

Vierailija:

Lainaus:

Esim. työpaikan isossa vessassa, jos ekana kuuluu jostain kopista " plump plump" ja sitten käytetään käsisuihkua niin ei siinä kauheasti tartte kelata tietääkseen mitä siellä tapahtuu. .

voi elämä.. täää palsta on niin ihana

kuivan paperin jälkeen. Ainakin miehelläni ne auttavat. Heti ilmestyy vauhtiraidat, jos ei käytä kosteita pyyhkeitä. Kutiaako muuten takapuolesi? Mulla ei tarvii jäädä kuin mikrosiru kakkaa vakoon niin kutina on armoton!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat