Seuraa 

Kamalan flunssan iski sitten, ei toi nuha vielä mitään mutta tänään olen koko päivän yskinyt todella paljon. Ylävatsaan on tullut todella kipeä kohta, siis ihan painamalla tuntuu kipeä kohta ja muutenkin yskiessä sattuu vatsaan. Mitähän olisi tehtävissä? Voiko jotain yskänlääkettä ottaa? Ei tässä oikein lääkäriinkään tähän hätään pääse..

Niin ja viikkoja taitaapi olla 28+2

Kommentit (6)

tai " kylkilihaksista" venähtänyt. Itselläni oli juuri samantyyppinen vaiva, kun oli kauhea flunssa alkuraskaudessa. Se tuntuu juuri tuollaisena pistekipuna. Asialle ei voi tehdä mitään.

Raskaana voi ottaa muistaakseni Resilar-yskänlääkettä. Mutta periaatteessa kannattaa pystyä olemaan ilman. Itse otin lääkettä kun kylkiluu murtui, kun tuli niin ikävä olo enkä öisin pystynyt ollenkaan nukkumaan.

Huldio rv 33

että karpalo tekee virukset lisääntymiskyvyttömiksi. Itse join maustamatonta karpalo mehua, kun olin keuhkokuumeessa, minusta tuntui että se auttoi. Lisäksi minulle lääkäri sanoi että kannattaa välttää sokeria ja valkoista viljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei kyllä tunnu vatsalihaksilta ja jonkun verran treenanneena luulisin ne tunnistavani jopa ton massun alta ;)

Eli siis ylävatsassa tuntuu kuin joku liitos kohta olisi " revennyt" , pieni kohta joka on selkeästi sormella kokeillessa kipeä.

sitä virusta,jota on ollut liikkeellä. Itse olemme siltä välttyneet,mutta naapurit olivat sen kourissa. Siinä tulee pallean kohta tuskaisen kipeäksi ja keuhkot ja hengittäminen saattaa olla vaikeaa. Naapurikin on raskaana viimesillään ja kävi kättärillä sen takia kun luuli että masussa jokin pielessä. Sillä kuvattiin keuhkot ja tutkittiin kohtu ja mitään ei löytynyt. Tulehdus arvot sillä oli koholla ja verikokeissa huomattiin se virus. Ikävä tauti kuulemma. Sen mieskin sairasti sen ja sanoi että oli kyllä tukala tauti.

käsikaupan yskänlääkkeitä ei tosiaan minullekaan neuvolantäti suositellut, mutta jos todella menee tukalaksi, niin kyllä kuulemma sopiva reseptilääkekin on lääkäriltä saatavissa. Mutta lääkärivisiitti siihen kuitenkin tarvitaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat