Seuraa 

Heips, tänne minäkin kuulun, vaikka olenkin jo ehkäisyn pois jättänyt. Mulla esikoinen jo kohta 6v, on koti,työt ym. Koti liian pieni neljälle, mutta sopu tilaa antaa. Mulla on ollut viimeiset 4 vuotta vauva kuume. Viime Joulukuussa päätin ja sanoin miehelleni, että nyt sinä saat huolehtia ehkäisystä. Hänelle annoin jopa reseptin, jotta voisi ehkäisy valmisteet ostaa apteekista. Ei ole näkynyt! Kuitenkaan hän ei vauvaa halua, kun kysyn ja nyt huuhtikuun jälkeen en ole asiasta keskustellut!

Joka kuukaisi kyselee, että millos menkat ja ites kierto? Vastaan rehellisesti että en voi tietää, kierto heittelee niin paljon. Kortsua ei ole suostunut käyttämään puoleen vuoteen.

Juhannuksena jopa sanoi minulle, että ehkä me voidaan joskus toista

lasta yrittää!

Kierto on ollut 21p, 22p, 30p, 32p ja viimeeksi 38p...nyt taas odottelenmenkkoja menossa 31p..että ei se niin helpolla tärppääkään!!!!

Kuinka tämä pitäisi tulkita?

Kommentit (2)

miehesi tietää ettet käytä mitään esim. pillereitä eikä itse ole huolehtinut asiasta sen enempää niin uskon että hänkin haluaa lasta kuitenkin. Jos ehdottomasti ei halua lasta niin kyllä silloin pitää huolen ehkäisystä. Meillä vähän sama tilanne ollut kun jouduin hormoni epätasapainon takia jättämään pillerit pois ja sanoin miehelleni että näin se lääkäri meinasi niin mieheni kanta asiaan oli että jos vauva sitten tulee niin tulee :o) nyt on kyllä ihan innoissaan kun lopultakin olen raskaana vuoden ehkäisemättömän kauden jälkeen. Juttelisin vielä ja sanoisin että raskauden mahdollisuus on koko ajan ja tietäähän hän sen ihan varmasti.

Niiloakseli rv 8+1

Miten mun pitäisi mieheeni suhtautua. Onko kenelläkään samanlaista tilannetta!Miksi meidän naisten on aina huolehdittava kaikesta...ehkäisystä! Vaikka itse haluamme lapsia..eikö kenenkään mielestä miehenkin pitäisi ostallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat