Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miesystäväni. joka on myös kihlattuni ja asumme samassa taloudessa, lapset ovat meillä nyt käymässä. Lapset ovat todella ujoja, emmekä ole kovin montaa kertaa ennen tavanneet,siis yhdessä kaikki. Kaikki on kuiternkin mielestäni mennyt paremmin kuin hyvin, lapset ovat ottaneet toisensa avoimin mielin vastaan ja minä pyykkään ja teen ruokaa isolle porukalle.. ;) ´

Tosin tänäään vaadin jopa miehen lapsia kiittämään ruosta, sanoin vaan, että näin meillä on tapana ja myös sanoin, että omat astiat laitetaaan sitten koneeseen. Kyse on jo 9 ja 11 vuotiaista lapsista.

Näistäkin asioista ollaan miehen kanssa puhuttu, sovittiin, että lapsillamme on ns. samat säännöt kun täällä olevat, mutta nyt mies mököttää, minä ruokin ja seurustelen lasten kanssa..sentään yhdessä kaikki käytiin kaupassa, mutta minä maksoin kauppalaskun..

Tuntuuko miehestä pahalta, kun lapset alkavat viihtyä minunkin ja lasteni kanssa vai mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella??

Kommentit (7)

Meillä myös mökötettiin milloin mistäkin ja milloin kukakin ennen kuin asiat vähitellen selkenivät ja perhe haki oman tyylinsä toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En keksi muuta syytä mököttää, kuin että on kokenut sun kävelleen hänen ylitseen, kun olet komentanut hänen lapsiaan. Vähän lapsellista tietty, mutta miehet on monesti tuollaisissa asioissa vähän erilaisia kuin naiset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat