Vierailija

niin minkälainen B. C. oli lääkärinä? Vastailiko kysymyksiin, kertoiko oma-aloitteisesti, oliko kiireinen?

Mulla niin tuhat miljoona kysymystä ja Brunolle olen menossa.

Kommentit (20)

Vierailija:

Lainaus:

Ei tarvitse montaa kertaa esittää eri ihmistä. Okei.. ?

4 ja 11 kirjoittaja on sama ihminen, en ole kirjoittanut muita viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meille ainakin oli hyvä, koska Brunon kanssa mies pystyi omalla äidinkielellään keskustelemaan ja kyselemään asioista. Olisi ollut huomattavasti vaikeampaa suomeksi tai englanniksi ymmärtää terminologiaa.

muut ovat tulleet vasta hänen jälkeen..

Jos et halua tietää sukupuolta niin sano hänelle heti. Hän voi muuten sen möläyttää (kävi näin mulle). Kävin tässä ultrassa koska halusin tietää että lapsen sydän on ok (neuvolassa oli epäilyksiä) ja hän katsoi sen erittäin tarkkaan ja kaikki oli ok. Sukupuolta en lähtisi katsomaan yksinomaan vaan odottaisin jännityksellä loppuun asti.

Oikein menivät kaikki sukupuolesta ja kuvista lähtien, painoarviokin piti paikkansa. Asiansa osaa, ei ne lääkärit mitään juttukavereita ole. Asiallisuus on minun mielestäni tärkeintä.

Vierailija:

Lainaus:

Oikein menivät kaikki sukupuolesta ja kuvista lähtien, painoarviokin piti paikkansa. Asiansa osaa, ei ne lääkärit mitään juttukavereita ole. Asiallisuus on minun mielestäni tärkeintä.

kun olen käynyt sekä B. Cacciatorella että T. Kurjella, niin suosittelen ehdottomasti Tapio Kurkea. 15 vuotisen leikkaussalisairaanhoitajan kokemuksella pystyn kyllä huomaamaan kumpi lääkäri paneutui asiaansa perusteellisemmin.

Toisessa raskaudessa kävin Felicitaksessa 4D ultrassa. Ihan ehdottomasti kannattaa mennä mieluummin Felicitakseen, olikohan ultraajan nimi Tapio Kurki tai jotakin sinne päin... Joka tapauksessa Felicitaksen tutkimus kesti 40min ja lääkäri oli tosi huolellinen ja selosti pikkutarkasti rakenteet. Bruno C oli myös ihan asiallinen, mutta kiireinen ja käynti puheineen kesti 15 min. Eikä hän juurikaan selostanut rakenteita, vaan oletti että asiakas on vain kiinnostunut saamaan selville sukupuolen ja kasvokuvan.

Kurjesta en osaa sanoa mitään. Ilmaisin ehkä asiani tökerösti, tarkoitin lähinnä vain sitä, että jos vain lääkäri on perusystävällinen ja asiansa ammatillisesti hallitseva, en itse kaipaa muuta. Minusta Bruno on myös tällainen, vaikka kiireinen mies onkin. Tarkoitukseni ei ollut arvostella sinua, kerroin vain oman kokemukseni Brunosta ja Kurjesta ei minulla ole kokemusta. Joskus minusta vaan tuntuu, että ihmiset vaativat lääkäreiltä niin paljon, mulle riittää että hoitaa hommansa hyvin ja on asiallinen. Terveisiä kollegalle!

Olin vuonna 2004 raskausajan ultrassa (4 D) Brunon luona. Minusta ihan OK lääkäri, ei kovin puhelias mutta vastasi erittäin hyvin minun kysymyksiin. Hän kertoi kyllä myös itse mitä han näki ultrassa ja miksi hän tutki tiettyjä juttuja. Ei ollut kiiresen tuntuinen. Ja sukupuoli " veikkauskin" meni nappiin ;)

...ei selvästikään jaksanut valtavasti kiinnostaa. Ymmärrettävää toisaalta, mutta kun on itselle tärkeä ja ainutlaatuinen hetki niin olisi voinut keskittyä enemmän potilaaseen. Ja sillä hinnalla vielä.

Ei paha lainkaan, voisin mennä uudelleenkin jos ei ketään muuta sais.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat