Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

rasismi kukoistaa; ahlameiksi kutsutaan kaikkia ulkomaalaisia ja halventavalla aanensavylla puhutaan (nolotti pojan puolesta, kun noin puolet luokkakavereista taalla lontoossa on ' ahlameita' ), viina vaan maistuu ja maistuu kaikille niin jarjettomasti. ja niin aarimmaisen junttia touhua kaikinpuolin. korkeasaaressa nakyi porukkaa joka oli pukeutunut tosi nolosti. no joo, aamulla jos heraa ni voi vetaa roikkuhousut ja paidan paalle, mutta sitten oli ylipainoisia rouvia jotka olivat vaan sandaalit lisanneet asukokonaisuuteen ja ei kun korkeasaareeen. huh huh. kaikenlaista pienta oli koko ajan etta kylla jotenkin ajattelin etta vois panostaa.

Kommentit (14)

Onhan se sentään ulkomailla hienoa kun kaikki pukeutuvatkin niin fiinisti. Taitaa olla parempi viettää seuraava loma ihan siellä mistä tulitkin.

kuin keskiverroin Suomessa, ja niillä brittijunteillakin on kuitenkin toisten huomioonottaminen esim. normaalissa keskustelutilanteessa tosi paljon paremmin hallussa kuin tavallisella perusjuntilla Suomessa. Täällä on kuitenkin paljon sitä porukkaa, joka ei puhu mitään muuten kuin parin promillen kännissä. Jessus sentään. Ja silloinkin lähinnä omasta erinomaisuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta pata kattilaa soimaa. Et sitten ole katsonut, miten britit pukeutuu tai käyttäytyy? Voithan sinäkin tulla kesälomalla Eiraan ja Aleksille ja olla tyytyväinen. Perus-einarit siellä Briteissä ei vaan taida lähteä mihinkään sieltä pubeistaan, että niitä näkis missään. Paitsi Ibizalla.

Menepä käymään monissa englantilaisissa lähiöissä niin näet vähän todellisuutta, Englannissa on maailman korkeimmat teiniraskaudet, ihmiset lihavia, rumia, juoppoja, katsopa seuraavalla etelänlomalla miten englantilaiset juo Rooney-futispaita päällä tai kuinka englantilaismisut antaa pillua paikalliselle gigololle. Kyllä siinä suomipoika ja -tyttö jää kakkoseksi, mutta ai niin vain Suomessa on juntteja niinhän se menikin. Ulkomailla kaikki on niin helvetin HIENOA!

Joo, totta puhut, mutta muistathan, että kotimaassasi on myös valtavasti asioita, joista voit olla ylpeä ja joita voit pojallesi täällä näyttää - niiden humalaisten ja huonosti käyttäytyvien/-pukeutuvien sijaan! HYVVA SOOMI! =)

PS. Keskivertobritit lomalla tunnistaa myös maailmalla... Jotakuinkin samoista syistä, mihin täällä inhosit.

Itselläni olen huomannut ihan eri käytösmallit Englannissa oleillessa ja toisaalta Suomessa. Kulttuurit nyt vaan on erilaisia eikä sitä halua hirveästi erottua massasta. Suomessa pukeudutaan monesti rennommin ja muutenkin kaikki " esittäminen" on turhaa. Välillä tähän menoon kyllästyy totaalisesti ja takaisinmuutto Englantiin alkaa houkuttaa, sitten tulee katsottua asuntojen hintoja ja huomaa että tuntemattomien ja puolituntemattomien suomalaisten juntti käytös on ihan siedettävää. Omat kaverit kyllä osaavat onneksi käyttäytyä!

Suomessa. Minusta Suomessa on oikeasti ihanaa se, kun ei tarvitse sen pukeutumisen ja ulkonäön kanssa niin kauheasti nipottaa. Joskus ottaa täällä nykyisessä kotimaassa tosi paljon päähän, kun kaikki on niin hienosti puettu ja viimeisen päälle laitettuja.

Noh, ehkä mä vaan olen suomalainen sitten.

Tainnut ap:lta unohtua esim. Leedsin rotumellakat, Englannissa ei juntteja ole, no ei varmaan, ainakin puolet englannin jalkapallomaajoukkueestakin tulee niin junteista perheistä kuin olla ja voi.

Ihmisetkin siellä Englannissa on kaikki oikeita missejä, ei taidaan ylipainoa löytyä sieltä ollenkaan.

kovin suuri osa suomalaisistakaan ole kuvatun kaltaisia, mutta ikävällä tavalla ne julkisilla paikoilla pistää silmään.

Jostain syystä suomalaiset urpot ei pysy kotonaan, vaan haluavat välttämättä tulla häiriköimään turuille ja toreille.

Mä en sitten varmaan asukaan Suomessa vaikka oon ihan niin luullut, kun en tunnistanut itseäni tai suurinta osaa tuttavapiiristäni ap:n kuvauksesta. Joko ap:lla on (mun mielestäni) vähän kummallisia tuttavia Suomessa tai sitten ap on oppinut ulkomailla yleistämään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat