Vierailija

Miksi se viimeksi pudonnut haukkui sen Moanan? Entä kun yksi aiemmin pudonnut supatti sille poikamiehelle, että joku täällä ei ole aito tai rehellinen, tarkoittiko sitä näyttelijää, Susania? Onko se vain julkisuuden takia mukana? Olen siis nähnyt ehkä yhteensä 1 ½ jakson verran sarjaa, mutta jäi vaivaamaan :-) Likaisia yksityiskohtia, kiitos!

Kommentit (4)

mutta musta se oli lähes ainoa normaali aluks, eli ei ekassa jaksossa ollut RAKASTUNUT, mutta halus tutustua... no jaa... sen perheen luona sit oli jotenkin vähän skitsoa, et en ottais sitä välttämättä...

ja susan ei kai sit oo aito. sen omat vanhemmatkin epäili sitä, että se näyttelee. ja miksei - saishan tosta kivasti julkisuutta kait jenkeissä.

musta se on maailman hauskinta hömppää! aaah, vastapainoa kirjoille joita luen.

mut mua kyl kiinnostais tietää kenet se valitsee... ehkä googlettelen.

Vierailija:

Lainaus:

Miksi se viimeksi pudonnut haukkui sen Moanan? Entä kun yksi aiemmin pudonnut supatti sille poikamiehelle, että joku täällä ei ole aito tai rehellinen, tarkoittiko sitä näyttelijää, Susania? Onko se vain julkisuuden takia mukana? Olen siis nähnyt ehkä yhteensä 1 ½ jakson verran sarjaa, mutta jäi vaivaamaan :-) Likaisia yksityiskohtia, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat