Seuraa 

Hei, onko teillä kokemuksia omakotitalon pihalla pidettävästä kirppiksestä? Onko ollut paljon kävijöitä? Onko teillä ollut paljon tavaraa, millaista? Paljonko on ollut päivän saldo..? Ollaan viety aina aika ajoin kirppispöydälle myyntiin, mutta nyt ei ole enää lähellä oikein hyvää kirppistä, samoin huutiksessa aina välillä on myyty, mutta tavaraa on todella kertynyt, ja ois niin helppo omaan pihaan laitella, vois neuvotella hinnasta ja laittaa isompaakin... Oiskohan kannattavaa..?

Kommentit (5)

moni sanoi että kylttejä vain teiden varsille mistä kääntyä ja " pihakirppis, klo...., Ajurintie" , niin osaavat tulla extemporeasiakkaatkin.

Minäkin laitoin koko kadun postilaatikkoihin lappusia mutta kukaan muu ei innostunut :(

,jos ledessä ilmoittaminen maksaa. Minä houkuttelin naapureitakin pitämään yhtä aikaa pihakirppistä (vain yksi sitten ennätti kesämenoiltaan). Ilmoiteltiin sitten yhdessä ja asiakkaita riitti molemmille. Minä muistaakseni nettosin 100 e. Lasten vaatteita ja leluja meni hyvin kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

parin viime vuoden ajan, joten aika uusi ilmiö se on.

Itse pidin heinäkuulla, viikonloppu oli tosin huono kun juuri alet olivat alkaneet ja sen huomasi väkimäärässä. Kävijöitä oli ehkä kymmenkunta, mutta tavaraa meni kyllä hyvin kaupaksi, lastenvaatteita ja leluja eniten. Aikuisten vaatteistra ei mennyt mitään, tilpehööriä jnkv.

kannattaa laittaa lehteen ilmoitus samalla viikolla, selkeä osoite ja ehkä tietoa miten perille helpoin tulla (esim. r-kioskia vastapäätä tms, mitä nyt onkaan tuintomerkeiksi), kun kaikki eivät muista ottaa karttaa mukaan. mainitse myös, millaista tavaraa saatavilla. Meilläpäin lehdessä ko.ilmoitusten laitto on ilmaista.

Ai niin, tienasin n. 80e. Ei paljoa, mutta kävimäärään nähden kyllä ja ensi kesänä uusiksi, alkukesästä tosin :)

Kirppis pidettiin ja ihan hyvin kävi ihmisiä, tosin " parempi" tavara ei juurikaan liikkunut, mutta sarjakuvat, lelut, lastenvaatteet menivät. Ihan kiva tuottokin tuli eli jos roinaa kertyy taas kasoittain, niin ensi kesänä uudelleen :) Laitettiin lähipostilaatikoihin ilmoituksia, nettiin ja lehteen.

monesti samalla tienpätkällä asuvat laittavat " kimppakirppiksen" eli kaikki pitävät omalla pihallaan kirppistä yhtä aikaa. useampi myyjä houkuttaa enemmän ostajia paikalle!

pihakirpparin pitäjät ilmoittelevat paikallislehdissä ja liimailevat tolppiin, kauppoihin ym. ilmoituksia. myynnistä en oikein osaa sanoa kun en ole itse myynyt mutta kai se kauppa käy kun niin moni niitä pitää :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat