Vierailija

Kokeilin lehtimyyjän hommaa muutaman viikkoa. Kun en ole tarppeksi hyvä hommassa, työnantajani haluaa että irtisanoudun. Keskustelumme jälkeen hän sanoi, että voivat myös irtisanoa minut. Voinko pyytää postitse lomaketta vai onko minun mentävä paikan päälle allekirjoittamaan se?

Kommentit (7)

Sut voidaan toki irtisanoa, mutta sittenhän saat myös irtisanomisajan palkan, vältät karenssin jne. Jos olet ollut töissä vain muutaman viikon, niin miksi ihmeessä kaipaisit koskaan mihinkään sitä työtodistusta. Ihan sama siis, mitä nykyinen työnantajasi siihen raapustelee.

Lainaus:

Kokeilin lehtimyyjän hommaa muutaman viikkoa. Kun en ole tarppeksi hyvä hommassa, työnantajani haluaa että irtisanoudun. Keskustelumme jälkeen hän sanoi, että voivat myös irtisanoa minut. Voinko pyytää postitse lomaketta vai onko minun mentävä paikan päälle allekirjoittamaan se?

Ei sun tartte mihinkään mennä, meinaatko että ihmiset vapaaehtoisesti menee potkuja hankkimaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miltäpä näyttää jatkossa kun työtodistuksessa lukee että saanut potkut? Eikös kuitenkin olisi parempi että olisit itse todennut että "ei ole sinun homma" ja työtodistuksessa lukee että työsuhde päättynyt omasta tahdosta? Eriasia sitten miten vaikuttaa työkkärin juttuihin, niistä ei mulla ole tietoa.

Siitä tulee työkkärissä 3kk karenssi, olipa syy mikä tahansa. Eihän sun ole sitä työtodistusta lehtimyyjän hommasta pakko näyttää missään...

Työntekijällä on oikeus saada työpaikasta todistus, jossa on päivämäärät työnteosta, mutta EI MITÄÄN arviota eli siinä EI OLE työnantajan kirjoittamaa osiota ("Ei osannut hommiaan"-tyyliin)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat