Vierailija

miehet, haluaisitko mieluummin pitkää vai lyhyttä naista?

miksi?

Kommentit (17)

ja kaikki jaksaa päivitellä miten meillä on noin paljon pituuseroa. Oikeesti, se on aika huvittavaa. Onko myös laiha mies ja lihava nainen tai toisinpäin jotenkin naurettava näky?

No, ei se meitä haittaa, vaikka meille naureskellaan. Meillä on mahtavaa seksiä, ja miehestä on mukavaa, kun oon tällänen taskukokoinen, pieni, siro, kaunis. Niin, ja notkeakin vielä, ja jaksan ratsastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

ja kaikki jaksaa päivitellä miten meillä on noin paljon pituuseroa. Oikeesti, se on aika huvittavaa. Onko myös laiha mies ja lihava nainen tai toisinpäin jotenkin naurettava näky?

No, ei se meitä haittaa, vaikka meille naureskellaan. Meillä on mahtavaa seksiä, ja miehestä on mukavaa, kun oon tällänen taskukokoinen, pieni, siro, kaunis. Niin, ja notkeakin vielä, ja jaksan ratsastaa...

ja varmasti nielet, sulla on DD-kuppi, tiukka pystyperse jne. ei kaunis nainen sitä muille toitota, tollo!

t. pieni nainen ja iso mies

ainakin hoikat ja lyhyet. Jaksavat ratsastaa yms. Joskus tullut harrastettua seksiä siten, että nainen on sylissä, kun itse seison. Taisi olla nainen about 150-155 pitkä ja painoa 40-45 :) Tietenkin esim. urheilijat voivat olla hyvinkin ketteriä sängyssä, vaikka pituutta olisikin yli 170 cm.

M30

Mrs_Starlight:

Lainaus:

Mikä meissä pitkissä naisissa on vikana?

t. 173 cm silkkaa seksiä ;)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ja varmasti nielet, sulla on DD-kuppi, tiukka pystyperse jne. ei kaunis nainen sitä muille toitota, tollo!

t. pieni nainen ja iso mies

ja nielen kylllä, EI OLE dd-kupit ja on tiukka (pysty?) perse...jne

mun juttu vaan oli lähinnä tuolle yhdelle, joka sanoi, että se on neurettavan näköistä. mä sit vain heitin, että olkoon ja kerroin millasta meillä on.

Sopivat kainaloon, ja nauttivat erityisen paljon isosta miehestä.

Jos nainen olisi samankokoinen, tai isompi, katkarapuilmiö olisi varma. =)

kunhan homma pelaa... :P

lyhyet miehet (alle 175cm) tuskin itseään pidempiä katselee. eikä pitkä nainen usein kelpuuta itseään lyhempää miestä. tosi pitkä mies ja tosi pätkä nainen on kyllä myös aika naurettava näky.

mun kumppani 177, itse olen 174.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat