Vierailija

Kommentit (29)

Olen kadottanut hänet jo noin 10 vuotta sitten. En usko että hän palstailisi täällä. Ei sopisi hänen tyyliinsä tai mistä minä hänen nykyistä tyyliään tiedän...

Hän oli osittain aika suojelevakin ja naureskelin minun ja ystäväni lapsellisille jutuille. Meillä oli kuitenkin jännä yhteys ja siksi en ole unohtanut häntä. Ensimmäisen pusun tai suudelman vaihdoimme kun heillä oli olutta kaverinsa kanssa niin me teinit (ystäväni ja minä) haluttiin tietenkin osingolle. Mies vain kiusasi meitä ja sanoi ettei teille mitään voi antaa kun olette alaikäisiä ja keksi ties mitä (teko)syitä. Vähän ajan kuluttua hän kuitenkin suostui yhteen hörppyyn jos suostuisin suutelemaan hänen kanssaan. Yllytyshullu teini kun olin ja ihastunut niin suostuin. Suudelma oli kieltämättä uskomattoman hyvä ja hän huikkasi kaverilleenkin yllättyneenä että " tämä tyttöhän osaa suudella" . Siinä vaiheessa en välittänyt enää oluesta vaan suutelimme uudelleen. Piti kuitenkin lupauksensa mutta teki selväksi että tytöt lähtevät sen jälkeen kotiin ja menivät itse baariin :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomenna työntäyteinen päivä.

t. ap joka vielä haluaa kiittää kaikkia osallistuneita :)

p.s Kiitos 25 että tykkäsit lukea. Tuli hyvä mieli itselleni kun kirjoitin tapahtumista vaikka en ole hyvä kirjoittamaan enkä osaa ilmaista itseäni kovin hyvin kirjoittamalla.

Niin siis eräs mies sanoi minulle kun olin teini-ikäinen että olen SP (mies on minua yli 10 vuotta vanhempi). Ei suostunut kertomaan mitä se tarkoitti koska sitten vanhempana tajuan. En tiedä vieläkään mitä se tarkoittaa ja nyt lähes 15 vuoden jälkeen asia tuli aivan yllättäen mieleeni...taidan olla tulossa vanhaksi kun alan muistelemaan vanhoja....

ap

Itse epäilen vahvasti että P tarkoittaa pillua mutta mitä tuo S tarkoittaa? Olin alaikäinen eikä tehty miehen kanssa mitään paria pusua lukuunottamatta. Luultavasti piti minua lähes lapsena. Olin ihastunut myönnettäköön mutta mutta ikäero oli kovin iso joten mitään ei tapahtunut.

Sen täytyy olla sakkopillu tmv. koska mies sanoi että minulla ON sellainen. Hauska piirre miehessä oli että hän tavatessamme tarkisti hiukseni sekä kynteni (molemmat olivat pitkät ja hyvin hoidetut) ja että olenko pysynyt hoikkana. Tapasimme aina sattumalta noin 5 vuoden ajan.

Kerran törmäsin häneen kesäisenä iltana. Olin polkupyöräilemässä ja pysähdyin juttelemaan hänen kanssaan. Hän kirjaili nuo kirjaimet SP polkupyöräni renkaaseen jollain tikulla. Siinä ihmetellessäni että mitä se tarkoittaa hän sanoi että se olen minä. Olin ymmälläni ja tivasin että mitä kirjaimet tarkoittavat. Hän vain totesi että olet SP. Toiset vain ovat ja toiset eivät. Ei sitten koskaan suostunut kertomaan mitä tarkoitti.

Kyselkää miehiltännekin mitä SP voisi tarkoittaa? Asia vaivaa aikatavalla.

ap

Jos tutut tunnistaa ei haittaa. Terveisiä!

Tarkkaa ikääkään en edes tiedä. Ei koskaan tainnut paljastaa sitä. Veikkaisin että on 60-luvun puolivälissä syntynyt. Miksi kysyt?

Luulen että mysteeri on ratkennut.

Viimeisen kerran olen puhunut hänen kanssaan 21-vuotiaana kun hän soitti ja ehdotti leffaan menoa. Olin hiljattain mennyt nykyisen mieheni kanssa kihloihin. Kerroin sen hänelle heti hänen ehdotuksensa perään. Kuulosti hämmentyneeltä ja kysyikin muistaakseni että miksi ihmeessä kun olin niin nuori. Onnitteli kuitenkin mutta nyt vasta olen tajunnut että hän myöhästyi. Pikkutytöstä oli jo kasvanut aikuinen...

Pidän itseäni vähän hassuna kun vanhoja asioita putkahtelee mieleeni tai olenkohan vain tylsistynyt. Olen ainakin viikon poissa kotoa ja hotellihuoneessa ei kovinkaan paljoa virikkeitä ole tähän aikaan niin ehtii kaikkea turhanpäiväistä(kin) pyöritellä mielessä.

ap taas joka näyttää suurimmaksi osaksi käyvän monologia ;).

Sakkopillu vois olla osuva mutta enpä tiedä tuosta säälipillusta. Ei sovi kuvaan kun ei silloin tapahtunut mitään säälistä eikä muutenkaan.

Täytyy varmaan kaivaa hänet esiin jotta saan vastauksen.

Ehdottakaa lisää!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat