Vierailija

Saati tulla nähdyksi ko. liikkeessä...

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siellä on myös pienehkö Seppälä josta olen ostanut mm. suoria housuja ja t-paitoja. Ihan peruskamaa. En voisi sanoa että tosi laadukkaita olisivat, mutta kun ostaa jotain -70% niin kyllä nekin aikansa menevät nekin kledjut.. Ja jos tähän samaan syssyyn saa lisätä niin kenkiä on helpompi Suomesta löytää tällaiselle skandi-kaviolle (ovat tarpeeksi leveitä ja rinnakkaalle jalalle tehtyjä).

Samoin Indiskan. Lindexiltä olen jonkun vaatteen ostanut, Kappahlilla on myös kamalia rytkyjä. Eikä ne henkankaan vaatteet monestikaan laadulla pilattuja ole. Noissa on vaan se hyvä puoli, että tulee tosi hoikka olo kun on niin väljät mitoitukset :D

sillä aina kun olen sinne mennyt niin en ole ikinä mitään löytänyt. En tiedä miksi. Ei vaan nappaa.. Ei myöskään nappaa Kappahl, Lindex, .. mun mielestä vaatteissa pitää olla jokin juju.

Ostan myös Kapp Ahlista, Lindexistä joskus. Pääasiassa ostan lasteni vaatteet H & M:stä ja ne eivät kyllä mene miksikään pesussa. Tosi hyvä hinta-laatu.

Mutta H&M ja Kappahl menee kyllä ihan samaan kastiin... Ja mua ei hävettäisi tulla nähdyksi missään näistä, en vaan muuten vaan käy kun suosin laadukkaampia vaatteita.

elkäisin tulla nähdyksi" , mutta sinne ei vain tule mentyä. Vastaavan hintatason kaupoista, kuten Zara ja Mango löydän aina JOTAIN ihanaa.

HM tyyppistä tavaraa. Ohutta huonoa kangasta ja kummallisilla leikkauksilla. Perustyylikästä vaatetta saa enää kalliina merkkivaatteena esim. mexxin jakkupuvut.

Minä olen löytänyt mm. monta t-paitaa, hupparia ja neuletta Link-mallistosta. Varsinaiselta naisten puolelta en juuri mitään ole katsonutkaan.

Käyttövaatteita ja siihen laadullisesti ihan sopivia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat