Seuraa 

Naapurin poika täyttää 2 vuotta ja lahjaideoita kaipaisin. Hassua miten vaikeaa oli lelukaupassa vaikka oma poikakin on tismalleen saman ikäinen. Tuntuu, että naapurin pojalla on vähän kaikkea: dublot, autoradat, piirustusvehkeet, autoja miljoona, ulkoleluja, kirjoja, pehmoleluja...en tiedä siis mitä järkevää ostaisin! Haluisin ostaa jotakin sellaista mistä hän tietty tykkäis mutta mikä nyt ei olisi ihan vastaavaa kun mitä hänellä jo on.

Omalle pojalle keksisin vaikka mitä, koska meillä on niin paljon vähemmän leluja ja itse teen löytöjä usein kirppareilta. Niin ja budjetti olisi n. 25¿. Ajattelin odottaa vielä muutaman päivän kun pojan sukulaisilla on aikaisemmin juhlat, että mitä saa heiltä lahjaksi. jos ostaisin jotakin sarjaa jatkoksi sitten..

Kommentit (3)

Minusta tuo 25 euroa on aika suuri hinta 2-vuotiaan synttärilahjasta, jos kyseessä on vaan naapurin poika eikä esim. kummilapsi.

Meillä poika tykkää eniten kaksiosaisista korteista, jotka yhdistämällä tulee eläimiä tai sitten esim. yhdistetään pupu ja porkkana (ainakin Stocka myy näitä). Myös puiset eläinpalapelit, joissa on muutama pala, ovat mieleisiä. Niitä myy ainakin BR lelut.

Nuo molemmat ovat kyllä reilusti budjettisi alle, noin 8 euroa.

Poika sai yhdeltä kaveriltaan 2-vuotislahjaksi Suuren Muumikirjan, siitä tykkää kanssa todella paljon.

-Leikkikeittiö ja astioita (muovisia)

-Brio junarataa

- Legoja

-Lisää dubloja

-lakanasettejä jatkettavaan sänkyyn tai jo isoonkin valmiiksi

-kirjoja ei oo koskaan liikaa.

-vaatteita

-sormivärit +paperia, sakset, yms askarteluun setti

- puuvärejä ja piirustuspaperia

-lasten huoneeseen pöytä ja tuolit (jos sellaisille on tarvetta)

-kokoa itse oma setti koriin: kylpytakki /pyyhe +kylpysaippua, shampoo, hammasharja, ankka, laiva jne.

-autoja (varmasti jokaisen pojan suosikki aina)

-liitutaulu

-palapelit

-parkkitalo

-sukkia

-Kassakone rahoineen (esim fisher Price)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos pojalla tuntuu olevan jo kaikenlaista, niin miksi ostaa leluja? JA minusta tuo 25 euroa on jo aika iso summa.

Itse olen ostanut viime aikoinan 2-vuotta täyttäville lapsille alushousuja, koska siihen aikaan usein on tuo kuivaksiopettelu. Ajatuksena, että ne ainakin tulevat käyttöön ja tarpeeseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat