Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei,

oletko pessyt Bravado The Body silk seamless -imetysliivejä pesukoneessa 40 asteessa? Pesuohje on pestä 30 asteen hienopesussa, mutta koska en pese mitään muutakaan kolmessakympissä, olen tähän mennessä pessyt käsin. Meneeköhän pilalle, jos laittaa täräytän pesukoneseen neljäänkymppiin muun valkopyykin sekaan? En enää jaksaisi nyrkkipyykkiä... :-))

Linkki ko. liivien sivuille (Bebes). Ihan ok liivit. http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_76&products_id=1857

Kommentit (3)

neljässäkympissä olen pessyt, pesupussissa tosin. kuivuriin en ole kyllä laittanut, kun yleensä elastaani ei tykkää siitä hyvää. mutta nuo kyllä kuivuvat nopeasti muutenkin. täytteitä en minäkään ole käyttänyt.

mutta erityisen ihastunut olen h&m:n imetysliiveihin (myydään kahden pakkauksissa, musta+valk), jotka ihan pesuohjeenkin mukaan saa pestä 60 asteessa ja rumpukuivata. nuo valkoiset menee sitten hyvin vauvapyykin mukana... ja muutenkin ollu ainakin mulle tosi toimivat liivit (ja halvat)

Mulla on ne neljät bravado-imetysliivit ja olleet käytössä nyt 9 kk. Olen pessyt ne neljässä kympissa ja jopa iskenyt kuivuriinkin. Liivit itsessään eivät ole menneet miksikään, mutta se kupin sisus parissa liivissä hiukan repsottaa.

Mä olen kuitenkin siinä hengessä, että hyvin ovat palvelleet ja käyttöä lienee vielä muutama kuukausi jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos, laitanpas pesuun saman tien. Ne sisukset (jos tarkoitat niitä irto"kuppeja") heitin menemään heti ekan kerran jälkeen. Ne nimittäin paistavat läpi pahemmin kuin liivinsuojukset - mulle markkinoitiin niitä peittämään liivinsuojuksien rajoja esim. tiukkoja t-paitoja käytettäessä. Taitaa olla liian pehmoiset rinnat :-((

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat