Vierailija

Eli tietämätön äiti haluaisi tietää, minkä merkkisiä ulkoiluvaatteita (kevät/syysvaatteet, talvihaalari, talvikengät, talvirukkaset) kannattaisi hankki 2-vuodesta ylöspäin. Eli paljon ulkoillaan säällä kuin säällä. Ja ainoa minkö tiedän (ja olen kokenut) hyväksi, on ollut paljon parjattu ReimaTec (joita olen lapselle vain ostanut).

Nyt olisi mukavaa ostata katsoa kaupoissa muutakin merkkejä. Tähän asti en ole muista uskalatnut edes katsoa, ettei tule ostettua sutta.

Nyt kaikki neuvot, ja hintaluokka. :)

Kommentit (4)

normaalihinta remu-talvihaalarilla on siinä vähän alle 100e muistaakseni mutta esim. plussa-kortilla saa yleensä cittarin alesta n. 70e. mielestäni hyvä hinta-laatusuhde, pitää veden ja kestää kulutuksen siinä kuin reimateccikin. jotain eroja on teippauksen suhteen, yläosassa käsittääkseni mutta käytännössä en ole eroa huomannut.

jonathan on myös aika vastaava merkki kuin remu, hinta muistaakseni himpun halvempi kuin remussa. tykkään itse kuitenkin remusta enemmän, siinä on yksityiskohdat huolitellumpia, esim. tarranauhat tuulilistassa vs. jonathanin nepparit ja remun huppukin on paremman mallinen. jonathanilla on myös viime vuosina ollut ainakin minun makuuni ihan karseat väriyhdistelmät joten siksikin jääneet ostamatta.

yhden haalarin verran on kokemusta lennestä ja se oli myös kaikinpuolin kelpo haalari. lennen miinus on se, että sitä saa niin harvoista paikoista, meilläkin lopetti se ainoa lenneä myyvä lastenvaateliike niin se siitä sitten.

kahden haalarin verran on kokemusta rukan haalareista ja niitä en voi kyllä suositella. toisesta haalarista kului takapuoli puhki parissa kuukaudessa ja toinen alkoi vuotamaan polvien kohdalla olevasta saumasta samassa ajassa.

on haalarimerkki, jota meillä tänä talvena kokeillaan. saa ainakin tanskasta tosi edullisesti, vaikka suomessa aika kallis merkki onkin.

kuulemani mukaan tosi lämmin, mutta muuten vastaa reimatecia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lassieteciä ja lassie supratechiä olen kuullut monen kehuvan mutta meillä ei ole siitä kokemuksia kuin toppahanskoista ja ne ovat kyllä hyvät. haalarit ovat jääneet kauppaan samasta syystä kuin jonathanit eli ainakin poikien haalarit ovat aivan karsean näköisiä... muuten olisin kyllä kokeillut niitäkin. hinta ei ole paha, pyörii muistaakseni siinä 50-60e tienoilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat