Vierailija

dokumentti ykkösellä, jossa avoimesti firma maksaa strippi- ja bordellilaskut edustusrahoista.

On varmaan hienoa, kun äiti näkee telkkarista kun entiset työkaverit kertovat asiasta.

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

Pomo on valmis maksamaan omasta pussistaan Tallinnanmatkan, yhden ainoan päivän kestoisen.

Arvaatte varmaankin jo, että mitä palveluja reissu sisältää...

Itse käyn useinkin Tallinnassa ja ne reissut sisältävät lähinnä Vanhassa kaupungissa kävelyä ja lopuksi alkoholiostokset.

Kun pojat niin mäkin... Kuulkaa tietäisitte vaan, mitä niillä poikien reissuilla tapahtuu... Mulla ainakin rupeis hälytyskellot soimaan, jos mies lähtis vaikka työmatkalle Tallinnaan tai haluais poikien kanssa Thaimaaseen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Oma mieheni kertoi kerran maksaneensa Hampurissa erään liiketuttavansa pois bordellista.

HAHAA. itse oli huorissa kans!!!

Hän on ateisti, ei usko mihinkään " höpötykseen" , että seksi kuuluisi vain parisuhteeseen. Hänen mielestään kaikkea täytyy kokeilla ja elää sen mukaan, mikä tuntuu mukavalta. Hän toimii ihan arvostetussa akateemisessa ammatissa.

Vierailija:

Lainaus:

Kun pojat niin mäkin... Kuulkaa tietäisitte vaan, mitä niillä poikien reissuilla tapahtuu... Mulla ainakin rupeis hälytyskellot soimaan, jos mies lähtis vaikka työmatkalle Tallinnaan tai haluais poikien kanssa Thaimaaseen tms.

Pomo on valmis maksamaan omasta pussistaan Tallinnanmatkan, yhden ainoan päivän kestoisen.

Arvaatte varmaankin jo, että mitä palveluja reissu sisältää...

kun olin käymässä (silloisen) poikaystäväni kotipuolessa, joka sattuu olemaan lähellä itärajaa, ja selvisi että pojilla oli tapana käydä aina välillä rajan toisella puolella huorissa - ja siis ihan " normaaleja" 24-28v tyyppejä! Helpompaa ilmeisesti kun se että lähikapakassa yrittää pokata tyttöjä...Mun mielestä tosi iljettävää;=(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat