Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko vastaavassa tilanteessa olevia pareja? Miten suhde toimii tai on toiminut? Mitä vaikeuksia on tullut, miten ootte kestänyt? Onko muilla tämä tila pysyvä vai tilapäinen? Mielenkiinnolla odottelen vastauksia.

Kommentit (6)

Kaikki arjen vastuu kaatui minulle ja mies meni vierellä " vapaamatkustajana" . Kasvatti tiettyä katkeruutta ja suhde kaatui sitten siihen.

2 vuotta meni näin, sitten asuttiin 2 vuotta yhdessä, nyt taas vuosi eri paikkakunnilla. Itse nautin siitä, että saan viikolla elää pellossa, juosta harrastuksissa, juoda vaikka kuudennen kaljan eikä kukaan odota kotiin. Sunnuntait on sitten yhtä tuskaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ollaan jo totuttu tähän, että ei varmaankaan osattaisi enää ollakaan yhdessä jatkuvasti yhdessä. Ikäväähän tämä välillä on ja toisaalta kaipaan sitä, että mies kävisi normaalissa 8-16 työssä.

Meillä tilanne on nykyään jonkin verran parempi kun mies ei enää käy ulkomailla töissä. Silloin saattoio tulla kuukauden ja ylikin eroja. Sitä en olisi jaksanut hetkeäkään kauempaa.

Eniten käy lapsi sääliksi kun joka päivä kun tullaan kotiin, niin hän kysyy onko isi jo tullut.

Mutta kaikin puolin olen tyytyväinen enkä valita=)

Soitellaan monta kertaa päivässä ja puhutaan erossa ollessa varmaan enemmän kuin silloin kun ollaan yhdessä.

Näin ollaan eletty nyt kolme vuotta, mutta tilanne muuttuu kun vauva syntyy :).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat