Vierailija

Jonotin päivystykseen. Tuli paikalle ehkä 2vitonen äiti.

Näytti suoraansanoen aika väsyneeltä, ja siltä, että oli joskus näyttänyt hyvältä.

Silmiinpistävää oli hänen käytöksensä n. 5 vuotiasta poikaansa kohtaan. Mukana oli ilmeisesti lastenhoitja, jolle piti esittää erinomaisuuttaan.

Jos lapsi toivoi/sanoi jotain, vastaus oli ei/ole hiljaa/vien sut autoon/terapiaan. Miten kukaan voi sua kestää-linja.

Poika sanoi toivovansa skeitti-lautaa. Äiti sanoi, älä ole urpo, ainoa, jonka voin hyväksyö on snoukkaus. Äiti snoukkas aina. Kerran äiti vietiin medi-helillä. Mutta kuka onkaan väittänyt että ole helppo nainen?

Äiti muisti myös kovalla äänellä kuuluttaa ettähänelle on yksinoikeus elämään, ja varsinkin mokiin ja sosiaalisiin häpeyksiin.

Istui tuolilla raajat levällään, ja arvosteli poikaansa.

Ensimmäinen mies, joka saapui sisääm, sai kutsun tupakalle.

Poika jäi hoitajan hoiviin uhkauksella että hänet viedään tarhaan jos ei lopeta kinuamista lemmikkieläimistä.

Poika näytti onnettomalta. =(

Rakkaat äidit...panostakaa siihen arkeen, vaikka se tuntuisi kuinka vaikealta.

Lapsuus on kovin lyhyt, mutta merkityksellinen.

Kommentit (14)

Lainaus:

mutta nyt oli pakko kommentoida, kun musta pitäisi tehdä sille asialle jotain, että naiset polkevat poikalapsiaan alas jo tuossa iässä.

Ja huom. Minulla on kaksi tyttöä. Eli en ole puolueellinen.

Täh? Siis nimenomaan olet puolueellinen, kun sinulla ei poikia ole. Tyttöjen äidit osaa kasvattaa lapsensa mutta poikien äidit ei.

Meillä oli hiljattain asuntoesittely. Olin siivonnut asunnon ennen esittelyä ja mitkä määrät esittelyn jälkeen esim. kiviä oli lattioilla, kertynyt ilmeisesti kengistä. Olisi pitänyt siivota kunnolla vielä esittelyn jälkeenkin, mutta en jaksanut. Miten muut, siivoatteko asuntoesittelyn jälkeen, jos siis asutte vielä myynnissä olevassa asunnossa? Jotenkin ällöttää, kun asunnon katselijat kollastaa paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ettei se vitun lekuri antanut saikkua niin paljon kuin toivoin. =)

Ei nyt sentään.

Yleensä itse mielessäni arvostelen näitä " tapahtui kaupan kassajonossa" juttuja, mutta nyt oli pakko kommentoida, kun musta pitäisi tehdä sille asialle jotain, että naiset polkevat poikalapsiaan alas jo tuossa iässä.

Ja huom. Minulla on kaksi tyttöä. Eli en ole puolueellinen.

Ajattelen vain, että naisella on iso rooli pojan elämässä, ja oman tahdon musertaminen tuossa iässä ei tee hyvää.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat