Vierailija

Minusta tuntuu että voisin vaikka tehdä väkivaltaa jollekulle, olen niin vihainen ja katkera.

Kommentit (14)

Sellanen muutaman minutin muna... Oon päättäny, et seksuaalisen tyydytyksen hoidan tästä lähtien oman käden kautta, eipä tarvii ruikuttaa mieheltä mitään. Silloin täälöin pikapanot äijän kans, muulloin sitte nautinnolliset hetket yksin!

Olkoon, ei mua kiinnosta alkaa meidän seksielämää korjaamaan. Olemme siirtyneet polygamiaan, haen tyydytykseni muualta. Suosittelen muuten vaihtamaan seksikumppanin kokeneeseen naiseen. Vois tehdä ihmeitä tommosten seksittömien miesten jälkeen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että mullahan on hyvin pullat uunissa...Ei miestä haittaa, vaikka joskus se orkku (siis mun) antaa odotuttaa itteään kauankin, mut sit niitä satelee monta peräjälkeen...Sen jälkeen mies hoitelee hommat loppuun omalta osaltaan, milloin milläkin tyylein, joko ihan sisään-ulos -tyylillä tai sitten ihan " visuaalisesti" eli mua katsellen, tietyistä kulmista, ja hoitaen omalla kädellään loput...

mieheni ei koskaan lähde viettämään edes 8 viikon välein mitään yhteistä kivaa puuhaakaan, harrastusta tai muuta mitä hän tietää että kovasti toivoisin. Olen josksu aivan raivon partaalla :(

Nylkyti nylkyti pari minuuttia ja siinä se. Ei auttanu puheet, valitti vain, kun seksiä on liian harvoin. Meni vielä johonkin ihme omaan maailmaansa vaikka oli silmät auki. Sanoinkin, että osta itsellesi panolelu, se ajaa ihan saman asian.

Jos näytin mikä tuntuu kivalta, paineli niitä kohtia kuin joku insinööri ja kyttäsi reaktioita... Tosi hehkeetä.

Nyt jo onneksi entinen.

Joskus toivon että oma mieheni olisi sellainen pari minsaa ja ohi. Vaan ei. Minun miehelläni on taas pakkomielle saada minulle orgasmi aikaan. Ja sitä hinkkausta ja hiplausta ja vaikka kuinka sanoo että käy jo kipeää, niin pakko vaan jatkaa...

Vierailija:

Lainaus:

Nylkyti nylkyti pari minuuttia ja siinä se. Ei auttanu puheet, valitti vain, kun seksiä on liian harvoin. Meni vielä johonkin ihme omaan maailmaansa vaikka oli silmät auki. Sanoinkin, että osta itsellesi panolelu, se ajaa ihan saman asian.

Jos näytin mikä tuntuu kivalta, paineli niitä kohtia kuin joku insinööri ja kyttäsi reaktioita... Tosi hehkeetä.

Nyt jo onneksi entinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat