Vierailija

Mulla on yksi tuttu, joka on huvittavan bakteerikammoinen. Se ei esim. hävitti kenkänsä kun vieraili navetassa (asui ihan maalla).

Kävin hänen kotonaan. Toista kertaa en mene; siellä oli ihan hillitön siivo. Vaatteet oli pitkin lattioita ja tuoleja, ihan selkeetä roskaaa siellä täällä, pesemättömiä astioita, viikon ruuanmurut pöydällä, lehdet levällään, ikkunoista tuskin pihalle näki ja mikä pölymäärä.

Sillä on ollu astman tyylisiä oireita kevään ajan. En ihmettele. Enkä varmaan oikeen saanut hämmennystäni peitettyä. Käsittämätöntä, mä oon pitänyt sitä jotenki ylisiistinä joskin epämuodikkaana ja pukeutumisesta ymmärtämättömänä. Ei myöskään meikkaa, mut iho on atooppinen niin luulin että johtuu ihan siitä.

Kommentit (9)

äärimmilleen vietynä pakottaa ihmisen olemaan siivoamatta kotonaan, käyttämään kauan samoja vaatteita ennenkuin raaskii ne pestä, olemaan ilman hajustettuja tuotteita tai meikkejä. Nämä ihmiset usein rakastavat omaa ominaishajuaan ja pelkäävät toisten ihmisten tuomia muutoksia kuten vieraita bakteereja tai parfyymeja. He hakevat turvallisuutta pitämällä kotinsa omanlaisenaan ja omanhajuisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meuhkaa aina kissoista ja niiden vaaroista.

ja asuu niin kauheassa sikolätissä, että minäkin saan siellä oireita pölystä vaikken mikään allergikko olekaan.

hän on vain niin " boheemi" ja arvostaa vanhoja tavaroita (=ei jaksa siivota).

Mä vaan jotenkin järkytyin syvästi. Olin pitänyt sitä ihmistä jotenkin siistinä ja fiksuna. ja sit se asui sellaisessa sotkussa.

Mäkään en ole allerginen tai astmainen, mutta siellä oli vaikeeta olla. Niin tunkkaista.

ap

Tiedän tapauksen läheltä.

Oma koti kaaos, mutta muuten jotenkin bakteerikammoinen.

Kädet pestään joka välissä, katsoo kylässä, että astiat on varmasti pestyt yms...

Katsos se on niin, että ei se oma lika vaan se muiden lika. :)

Pelkää ihan vietävästi viruksia ja ruuat pitää olla (hmm. niin ilmankos sitä roskaa oli niin valtavasti...) yksittäispakattuja eineksiä - ei juuri valmista ruokaa itte. Pesee käsiään jatkuvasti, koettaa olla koskematta ovenkahvoihin jne.

Eikä se edes tallannut mihään lehmänjätökseen, kun vieraili ihan siellä ovensuussa ruokintapöydän päässä.

Ihan outoa minusta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat