Vierailija

Kommentit (22)

Vierailija:

Lainaus:

että kuinka tarkkaan seuraatte sijoitetun lapsen sijoituspaikkaa, jos kyseessä yksityinen lasten/ nuorisokoti? Kuinka herkästi puututte sijoituspaikan kasvatukseen yms.

Sijoitetun nuoren kautta tottakai tulee usein ilmi asioita, joita täytyy selvitellä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kuinka tarkkaan seuraatte sijoitetun lapsen sijoituspaikkaa, jos kyseessä yksityinen lasten/ nuorisokoti? Kuinka herkästi puututte sijoituspaikan kasvatukseen yms.

Olen joutunut 45-vuotiaan vammaisen mihen seksuáalisen häirinnän kohteeksi. (työnantajani)

Olen irtisanonut itseni, mutta kannattaako asiaa viedä eteenpäin?

Myös viikonloppuhoitaja, sekä tuleva hoitaja altistuvat käytökselle.

Mitä teen?

Vierailija:

Lainaus:

Olen joutunut 45-vuotiaan vammaisen mihen seksuáalisen häirinnän kohteeksi. (työnantajani)

Olen irtisanonut itseni, mutta kannattaako asiaa viedä eteenpäin?

Myös viikonloppuhoitaja, sekä tuleva hoitaja altistuvat käytökselle.

Mitä teen?

kannattaa puhua asiasta sekä lääkärille että vammaispalvelun sosiaalityöntekijälle, jotta ainakin jatkossa asiaan voidaan puuttua ja miettiä millä tavoin miestä parhaiten autetaan. Vammaisilla seksuaalisuus saattaa esiintyä toisinaan hyvinkin voimakkaana eikä henkilöllä ole välttämättä taitoja/ keinoja purkaa seksuaalisuuttaan muulla tavalla.

Suoraa vastausta on hankala sanoa kysymykseesi, koska rikosoikeudellisesti taitaa olla mahdoton saada kannetta menestymään mikäli tekijä on riittävän vammainen

ap

Vierailija:

Lainaus:

Haluaisin suuntautua lastensuojeluun tai jonnekin perheille suunnattuun palveluun, esim. perheneuvolaan. Mitä sivuaineita minun kannattaisi näin ollen ottaa?

Olisiko muita viimehetken vinkkejä tulevaan opiskeluun?

Ja vielä loppuun, että oletko ollut tyytyväinen ammatinvalintaasi? No ja vielä, että jos ei ole liian hlökohtainen tieto, niin minkälainen on tämänhetkinen palkkasi?

Tuhannesti kiitoksia, jos vastaat!

vaikka olen myös käynyt läpi uupumusvaiheita. Palkkani on nyt 2867¿. Olen ollut alalla 11v.

Ainevalinnat kannattaa tehdä niin että ne palvelevat parhaiten omaa kehittymistä. Saat itse miettiä, mitä se tarkoittaa. Mielestäni tärkeämpää on tutustua rohkeasti käytäntöön heti alusta alkaen,

vaikka hakeutumalla ilta/ vkonlopputyöhön lastensuojelupaikkaan ja kesätyöhön stt hommiin. Koska vasta käytäntö opettaa!

Liian usein tapaan yliopistosta tulleita sossuja, jotka ei suutaan uskalla avata. Eikä tätä työtä voi tehdä ilman vuorovaikutusta.

Haluaisin suuntautua lastensuojeluun tai jonnekin perheille suunnattuun palveluun, esim. perheneuvolaan. Mitä sivuaineita minun kannattaisi näin ollen ottaa?

Olisiko muita viimehetken vinkkejä tulevaan opiskeluun?

Ja vielä loppuun, että oletko ollut tyytyväinen ammatinvalintaasi? No ja vielä, että jos ei ole liian hlökohtainen tieto, niin minkälainen on tämänhetkinen palkkasi?

Tuhannesti kiitoksia, jos vastaat!

hakea apua lastensuojelusta. " Murha" ajatukset ovat tiettyyn tasoon asti ymmärrettäviä ja vihan tunteitakin herää ajoittain omia lapsia kohtaan, raja menee siinä ettei toteuta ajatuksiaan minkään tasoisella väkivallalla ei myöskään henkisellä.

Lastensuojelun kautta saat apua selvitellä mistä väsymyksesi johtuu ja miten sinua voidaan tukea jotta pääsisit jaloillesi.

Puhumalla ajatuksistasi neuvolassa ja / tai sossussa osoitat olevasi aikuinen ja vanhempi joka ajattelee lasten parasta hakemalla apua kun ei enää itse jaksa.

ottaa yhteyttä perheneuvolan psykologiin ( tai mikä instanssi teillä päin hoitaakin).

Jos tarvitaan lastensuojelullisia toimia, niin yhteys myös sosiaalityöntekijään.

Lyhyesti sanoisin, että yhteistyöllä.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Tarkoitan sitä, että pitääkö lapsia kiikuttaa vankilaan katsomaan äitinsä surmaajaa/murhaajaa ja jos täytyy, niin kuka sen tekee? " Sossutädit" ?

Tarkoitan sitä, että pitääkö lapsia kiikuttaa vankilaan katsomaan äitinsä surmaajaa/murhaajaa ja jos täytyy, niin kuka sen tekee? " Sossutädit" ?

Vierailija:

Lainaus:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat