Vierailija

Sivut

Kommentit (50)

Minä antaisin lampaan kivittää muslimin ja allahin, jotta pääsisivät paneskelemaan jalkahuoran kanssa

Aivan sama jalkahuora on kivitettävä, muuten ei muslimi pääse allahin luo lampaita panemaan.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletko muuten koskaan laskeskellut tuota juttua tarkemmin?

Sanot, ettei mies ehtisi pitää muita naisia sinun lisäksesi, koska teillä on puolivuotias vauva. Mutta ilmeisesti mies on kuitenkin ehtinyt ihan hyvin deittailemaan sinua vaimon lisäksi kun heillä oli taapero. Ja selvästikään miehellä ei mitään psykologisia estoja pettämiselle ole, (jättää samantien vaimonsa, ei tutustuta uutta naista lapseensa ja ilmeisesti hylkää tämän jne) joten kannattaa olla tarkkana... ;)

tämä mies ja exä ovat islamilaisittain vielä naimisissa, mies kun joutuisi maksamaan ns. erorahan eikä taida rahat riittää kun pitää molemmat vaimot ja lapset elättää.

Mutta mikä tässä nyt niin kummallista oli et piti tulla tänne kirjottamaan, sekö et sulla on muslimin kanssa lapsi, vai et mies on sua vanhempi, vai et miehellä ja exälläkin on lapsi, vai et mies on muslimi, vai et sulla on lapsi... en tajua

mäkään en ymmärrä yhtään tota alotusta.

Siis onko ap lesbo?? siis on yhessä jonkun naisen kanssa ja heillä sitten on lapsi jonku muslimimiehen kans.. Siis onkohan mun lukutaidossa jotain vikaa vai miksi en tajua tuota alotusta.

Vierailija:

Lainaus:

meillä ei ole lapsia mutta yhdessä on asuttu jo 11vuotta. Mies on edelleen aviossa toisen kanssa ja käy heillä kylässä viikottain.

Miehen suku ei hyväksy minua. Sukujuhliin en ole tervetullut.

Mieshän ei nyt edes asu esikoisensa kanssa.

-eräs joka on naimisissa muslimimiehen kanssa, ja meillä on 1 yhteinen lapsi! Älkää pliiiz tuomitko mua-

Ikäero? Uskonto?

Itse olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, mutta asun avoliitossa itseäni kymmenen vuotta vanhemman katolisen miehen kanssa, joka puolestaan on naimisissa suomalaisen naisen kanssa jolla on myös yksi lapsi... Asiat saa kirjoitettua hankalasti jos haluaa provosoida ihmisiä =)

Vierailija:

Lainaus:

exäkin löytyy muttei heillä ollut lapsia, eikä meillä ole kuin 3 v ikäeroa.

t. 36

Mun mies on kyllä eronnut ihan virallisestikin, ja me ollaan naimisissa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat