Vierailija

Raskaana en ole, mutta jo useamman viikon ajan ollut raskauspahoinvointia muistuttava, iltaa kohden voimistuva kuvottava olo. Tietääkö kukaan, mistä voisi johtua?

Kommentit (19)

Jos tilanne pahenee kovin, suosittelen hormoni-kierukkaa, en vain ehkäisyn takia, vaan tasoittavan vaikutuksen takia.

Hormonaalinen päänsärky liittyy kuvotukseen. Jos ei muita oireita,m syy lienee hormonaalinen.

Keskustele lääkärin kanssa. Hoito löytyy varmasti.

Terv. Lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Liittyy kuulemma keltarauhaseen jotenkin, siiis että keltarauhasta on tavallista enemmän elimistössä. Mulla todellakin on niin että kuvotus on osa elämääni ja olotilaani. Nyt on edellisestä synnytyksestä puoli vuotta, ja kas-- kuvotus on jälleen palannut!

Pahoinvoinnin lisäksi minulla on ollut aivan järkyttävät ilmavaivat, jotka tosin alkoivat jo ennen kuvottavaa oloa. Lähipäivinä on myös särkenyt päätä. Migreeniä tms. minulla ei ole koskaan ollut ja hemoglobiininkin pitäisi olla ihan kohdallaan, on aina, raskauksien aikana ja heti synnytysten jälkeenkin huidellut tuolla 140 paremmalla puolella. Imetän vielä kuopustamme, voisikohan liittyä jotenkin hormoneihin? Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, tai yhdet oli aikoja sitten. Raskaustestin tein n. viikko sitten ja se oli negatiivinen.

ap

Täytyypä etsiytyä jonkun kollegasi vastaanotolle. Hormonikierukka on ollut minulla muutenkin harkinnassa, joten täytyy ottaa asia puheeksi gynekologin kanssa.

Kiitos kaikille muillekin vastanneille ja hyvää yötä, ap lähtee nyt yökkimään vaaka-asentoon. =)

Itselläni oli viikonlopun yli, sellainen, että oksetti iltaisin tosi paljon ja muutenkin, mutta sitten meni ohi, enkä kertaakaan oksentanut tms.

Minulla on ollut tällaista joskus kauan sitten ennenkin, mutta ei vuosiin. Nyt taas pari viikkoa sitten alkoi tämä ihmeellinen olo. Tosi ärsyttävää. Minäkään en ole oksentanut, mutta lähellä on ollut ja lähes koko ajan vähän oksettaa.

ap

Mulla alkoi samat oireet v. 2008 keskenmenon jälkeen. Ovulaatiosta menkkoihin asti on todella etovaa oloa, sitten se loppuu.

Alkuraskauden pahoinvointikin vei tiputukseen v. 2009, mutta pahoinvoinnin väistyttyä voin mainiosti koko raskausajan.

Kun menkat synnytyksen jälkeen sitten aikanaan palasivat niin palasi myös kuvotus. Kaikki kokeet ovat kuitenkin kunnossa eikä gynekään mitään vikaa löytänyt....

...joten ilmeisesti vain reagoin hormonimuutoksiin voimakkaammin kuin pillereiden aikaan, jolloin ei mitään oireita ollut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat