Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos olen aiemmin motkotanut Henkkamaukan Kappahalin, Lindeksin tai Seppälän rättien ja lumppujen tasoa, niin Ellos osoittautu ainakin 10 kertaa huonommaksi!

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sen jälkeen en ole edes kuvastoa avannut. Ekassa pesussa saumat kiertyi ja värit haalistui. Lakanat oli alussa ok, mutta hapertuivat puhki niin paljon Finlaysonia nopeammin ettei edes hinta ollut loppujen lopuksi halpa.

Pussilakana kului vuodessa puhki, yhden aluslakanan palautin kun oli " harsomaisen" ohut.

Huppari kutistui pituudessa ja venyi leveydessä.

Pojan juhlahousuista irtosi nappi.

vaatteita ja päädyin lähettämään koko satsin takaisin, koska heti pakkausta avatessa huomasin miten surkean laatuisia ne oli! Jopa H&M vauvan vaatteet on laaduikkaita noihin verrattuina...

tilannut itselleni ja lapsilleni ja ihan ok kokemuksia. Varsinkin lasten theo ja pauline-saja on ollut ihana ja laadukas (tosin maksaakin...) . Verhot on olleet hyviä...

mielestäni laatu vaihtelee. joskus tule hyviä yksilöitä, joskus ei... taitaa kyllä olla niin, että viime aikoina on enemmän tullut niitä huonoja - olen joutunut palauttamaan koko paketin, kun mikään ei ole vastannut odotuksia.

kun taas yksi neuletoppi ja -takki vuosien takaa ovat edelleen käyttökelpoisia.

Itselläni on vain posittivisia kokemuksia Henkan lastenvaatteista. Saa pestä 60 asteessa ja värit kestävät todella hyvin. Olen törmännyt paaaljn huonompaan laatuun esim. Name it-vaatteissa joita Stocka myy.

mutta joku aika sitten tilasin pojalle jotain t-paitoja. Oli ihan surkeita, parin pesun jälkeen pituus oli puolittunut ja leveys kaksinkertaistunut.

H&M:n lastenvaatteet taas kestää ja kestää pesusta toiseen, ei edes nukkaannu.

Olen tehnyt sitten löytöjä www. catlog . fi -puolella. Se on parantunut siinä mielessä, että siellä näkee vaatemerkin. Ostan halvalla vaan niitä, joissa Elloksen puolella tiedän olevan kalliimpi hinta juuri tuon vaatemerkin perusteella esim. lastenvaatteissa Nike, Puma ja Theo et Pauline sekä aikuisille jotain muita.

kun eka kertaa vuosiin ellokselta tilasin :( Vauvan bodysta irtosi neppari eka käyttökerralla. H&M tuhat kertaa parempi. Ulkonäöllisesti myös.

Minulla on vanhoja paitoja ja neuleita Ellokselta tilattuja niin ovat pysyneet tosi hyvinä ja on paljon pidetty. Viime talvena kun tilasin jotain vaatetta niin kaikki laitoin takaisin. Pussilakanoita ja verhoja olen tilannut ja ne ovat olleet ihan hyviä, tosin niissäkin löytyy montaa laatua että jotain olen palauttanut. Nyt tilasin päiväpeiton joka maksoi vain 9,90 ja on ihan hyvä siihen hintaan! Lapset kun pyörii sängyllä jatkuvasti niin ei siihen henno kallista hienoa päiväpeittoa laittaakaan kulumaan.

Josefssonilla oli ennen minusta parempi valokoima ja kivemmat vaatteet kuin Elloksella sielä löysin kivoja vaatteita lapsille ja itselle. Mutta nyt kun on samaa kuin Ellos niin meni pilalle koko postimyynti, en ymmärrä miksi vielä tulee oma kuvastokin kun on aivan samat tuotteet kuin Elloksella, rahanhukkaa sekin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat