Vierailija

Mulla on ollut kaks kuukautta yks kohde myynnissä (ei kylläkään koko aikaa vaan olen pitänyt aina muutaman päivän taukoa ja laittanut sitten uudestaan myyntiin).

Joka ikinen kerta sama henkilö kysyy tismalleen saman kysymyksen ja aina olen vastannut siihen.

Kommentit (8)

Niitä on nii....iiin paljon ja aina kysyn, ennenkuin aion huutaa.

Olen saattanut katsella jotain kohdetta ja jättää kysymättäkin, jos ajattelin, etten huuda ja kun seuraavan kerran menen kohteeseen, päätänkin kysyä postikulut. En muista oisko ap:n kohde sellainen, josta olin jo kysynyt, vai tällainen jota kävin vilkaisemassa kysymättä.

Pääasiassa käy kuitenkin niin, että kysyn postikulut ja mulla on muutakin elämää, kohde sulkeutuu, enkä ehtinyt sitä enää uudelleen katsoa kirjanmerkeistä, että mitä myyjä vastasi. Kirjanmerkeissäni on paljon näitä postikulukysymyksiä ja sulkeutuneitakin, joten en enää niitä vilkaise päinkään. Niin en koskaan ap näe sinun sitä edeltävällä kerralla laittamaasi vastausta.

Ja kyllä tätä postikulutietoa tosiaan alkaa myyjiltä vaatia, kun pari kertaa tekee sen erehdyksen , jonka minä tein, että joutui maksamaan yli 5 euron postikulut lasten t-paidasta tai sukkiksista. Kun postikuluja ei oltu kerrottu ja menin luottavaisesti vaan huutelemaan. Kuka nyt t-paidan pakkaa neliskulmaiseen laatikkoon? Mutta onpa näköjään sekin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

seuraavaan myyntilmoitukseen asian, jota tyyppi kysyy?

Itse ainakin olen aina laittanut (jos ei siis ole tullut tarjouksia), seuraavaan ilmoitukseen ne asiat, joita ihmiset ovat kysyneet. mm. sisämittoja kengistä jne... Vai kysyykö tyyppi jotain ihan turhaa ja asiatonta vai?

vai miksi et laita jo kohdetta ilmoittaessa siihen tuota (tärkeää) tietoa, kun sitä noin usein kysytään??

Itse saatan etsiä esim. kuukausien ajan kokoa 98 olevaa tyttöjen reimatekkiä ja kysyn aina sellaisen puvun nähdessäni myyjältä tarkempia mittoja, jos niitä ei ole kerrottu. Kohteita on varmasti kymmeniä ja vahingossa voin kysyä samasta kohteesta useammankin kerran.

Kuten sanoin. Kaikki asiat on mainittu, postikulut, kunto jne. Tuo kysymys ei ole niin tärkeä, että se vastaus pitäisi lisätä itse kohteeseen.

Kun omia kohteitani muistelen, minulta ei ole kertaakaan kysytty mitään turhaa tai epäoleellista. Aina kysymykset ovat olleet sellaisia, että seuraavaan ilmoitukseen lisätiedoksi olen laittanut. Eli eiåä ole kokemusta, joten enpä voi mielipahaasti yhtyäkään..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat