Vierailija

Tiedättekö miltä tuntuu olla vuosikausia meistä kahdesta se hoikka ja siro, joka saa aina kaverin pieneksi jääneet vaatteet itselleen.. oon nyt niin paljon kaveriani isompi, että lahjoitan hänelle takaisin hänen minulle aikaisemmin lahjoittamansa vaatteet - ja ne ovat hänelle isoja! En kestä, ottaa itsetuntoon, augh!!

Kommentit (6)

silti hän on ollut kaverisi kaikki nämä vuodet! Onko hän näyttänyt kateuttaan, tai onko sinun hoikkuutesi hiertänyt ystävyyttä?

Etkös nyt voisi olla onnellinen kaverisi puolesta? Ei hän varmaan taikaiskusta ole laihtunut, vaan hammasta purren ja kovasti töitä tehden. Ajattele, miten hienolta hänestä varmasti tuntuu pitkän ylipainojakson jälkeen? Eiköhän hän ole nyt kateutesi sijasta ansainnut ihailusi ja kunnon taputuksen selkään?

Ja mikset sinä nyt sitten ota sitä kateudentunnetta ja tee sillä jotain hyödyllistä, kuten käytä sitä enengiaksi omassa laihis/kuntoutusprojektissasi...Ei se ole sinulta pois, jos kaverisi on vihdoin timmi ja tyytyväinen itseensä, mutta entäpä jos olisitte molemmat? Ajattele, miten hienoa silloin olisi vaihdella puolin ja toisin (pieniä) vaatteitanne, ja laittautua vaikkapa baariin yhdessä, kun viihteelle olisi lähdössä kaksi solakkaa, itseensä tyytyväistä kaunotarta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen ollut ylipainoinen ainakin seitsemän vuotta. Nyt olen reilun puolen vuoden aikana tiputtanut painoani ja nykyinen vaatekokoni on 36. Ystävä (jos edes noin voi sanoa) on todella kateellinen. Tai sitten häntä vain ketuttaa olla isompi kuin minä. Ja hän ei ole ylipainoinen. Nykyisin ei juuri nähdä. Vähän harmi, että hän ei ollut iloinen minun onnistumisestani. Onneksi muut ystävät ovat olleet. Ja heistä osa on ylipainoisiakin, mutta heitä ei onnistumiseni ole haitannut. Päinvastoin ovat itsekin saaneet kipinän painon pudottamiseen, mikä on vain mukava asia.

...on pinnallisia ja tuijottaa vaan kilojaan eikä elämässä löydy enää mitää muuta kun laihduttaminen...

Nauttikaa elämästä, täällä eletään vain kerran!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat