Vierailija

Jos tosiaan huomaa 7.15, ettei olekaan nukkunut, niin se taitaa olla sitten tässä. Pari tuntia voisi vielä yrittää saada edes hetken nukuttua. Ei vaan nukuttanut ja mielessä pyöri asioita. Ihan hyviä asioita. :)

Muut nukkunut hyvin?

Kommentit (18)

mutta minä olen yönkin miettinyt lähinnä sitä että onko mies tosissaan, haluaako hän elää kanssani, onko hän onnellinen kanssani ja toisaalta taas kestääkö tämä suhde ja mikä vois mennä vikaan ja miksi.

Juu, oikeesti noita ei kannattais miettiä, mutta kun itsellä on takana pari hankalaa ihmissuhdetta, niin sitä on niin varovainen

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun valvottaja kyllä puhuu ja puhuu, ihan kyllä asiaa. :) Niin hullua, että murehtii mahdollisia sydänsurujaan. Ei millään jaksaisi pettyä. Nyt on kaikki tosi hyvin, mutta skeptikkominä ei millään usko.

Toisaalta on aika hurjaa, että se voi tosiaan olla nyt tässä. :O

Jutteliko asiaa, vaikka olikin juonut? Jospa se ajan kanssa. Mies huomaa, että et olekaan samanlainen kuin ex. Jaksatko odottaa?

Mietin, mitä pitäisi sanoa yhdelle ihmiselle ja kun sitä on yönsä miettinyt, niin voisi olla lapsille isä siinä miehessä. Olisko sen voinut miettiä päiväsaikaan? Ei ilmeisesti.

AP

Olen sitä mieltä, että mitä menetettävää sinulla on? Muuta kuin, että jos hän ei tunnekaan samoin?!

Mutta saan sen tunteen sinun kirjoituksestasi, että hän tuntisi samoin.

Jos ei toimi pian voi käydä niin ettei asia siitä miksikään muutu...

Jos haluat tämän miehen niin älä päästä häntä menemään!!!

Minä toimin näin aikoinaan (7v sitten) ja olen tämän miehen kanssa ja meillä on lapsi =)

Tunsin hänen olevan " se oikea" minulle! Ja niin hän on tähän mennessä ollutkin =D

Tsemppiä.

Joo, ehkäpä asia on niin selvä, miltä näyttääkin. :)

Taidan tänään viedä asiaa eteenpäin.

AP, joka alkaa olla nyt väsy, taitaa kokeilla nukkua

eikä hirveen kännissä ollut joi muutaman oluen ja pari vodkapaukkua, sen verran että avautui. Mua kanssa ahdistaa tuo hiljaisuus, kun itse tykkään puhua asiat selviksi, avautua ja purkaa niin hyvät kuin hankalatkin asiat.

Kai mun pitää nostaa kissa pöydälle ja kysyä mieheltä haluaako hän minut

Ei kai sitä mitään voi voittaa jos ei edes uskalla kokeilla

4

mutta haluaisin että hänkin haluaa minut :) Joten en tiedä, haluaako hän minua.

Mulla on aina asioiden stressatessa tapana valvoa ja lenkkeillä... Siis lähdenkin lenkille ja toivon ajatusten selkiytyvän

mut kun päivä valkenee niin asioita alkaa vatvoa uudestaan, kelaa sitä ja tätä.

Itse miettinyt oonko päässyt yli exästä, erosta kyllä jo yli vuosi... Samoin miettinyt miehen erosta selviytymistä on kamalan katkera exälleen ja hirmu epäluuloinen monissa asioissa, eikä avaudu kuin humalassa...

T.4

Mulla on oma tahtominen hukassa. Mies on kyllä kaikin puolin kelpo, mutta mutta... Tämä on niitä hetkiä, että pitäisi antaa vaan mennä.

En tajua tätä jarrutteluani.

Mutta herättele miehesi, taitaa olla kissa pöydällä hänelle shokkihoitoa. :) Toisaalta voi kaivata herättelyä ja sen jalkeen olla avoimempi, kun on tilaa niin olla. Kannattaa kokeilla, jos nykytila ei toimi.

Mä muuten pidän ihan totena ihmisten puheita tuollaisen juomisen jälkeen. Onhan sekin alkua.

Tsemppistä nelonen. Toivottavasti meille käy hyvin.

AP:)

Jos olisin voinut silloin sen sanoa ääneen, en kirjoittaisi nyt tässä ja näin.

Mulla hidastaa oma varovaisuus. Ja kun se mies oikeesti ymmärtää ja viitsii odotella, ei olisi kiire. Kuitenkin itse tajuan, ettei voi jahkata kauaa.

No välillä tuntuu että en mäkään tiedä mitä tahdon, ja sitten välillä että se on just tämä mies jonka tahdon ja tämä elämä. Mut tahtooko mies mut? Mulla kanssa kelpo mies ihmetyttää vain tuo sulkeutuneisuus, puhuukohan hän koskaan, no humalassakaan ole ollut kuin yhden ainoan kerran, seurustelumme aikana. Sekin yksissä talkoissa

muuten sitä istuu yksin vielä vuosien päästä ja harmittelee kun ei aikoinaan tullut tehtyä mitään asian eteen.

Voi se olla että mies-parka järkyttyy, mutta mun mielestä asiat täytyy puhua, kai se hiljaisempikin mies oppii avautuun ja kertoon asioista/tunteista.

Onnea matkaan, toivon että kaikki menee hyvin sinulla

4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat