Seuraa 

Laitetaan taas uusi pino, niin on helpompi lukea..

Samanlainen vaaleanpunainen viiva tuli tänäänkin.

Ohjeessa lukee, että olet raskaana, jos testiin tulee kaksi viivaa. Huomaa, että testi viiva voi olla vaaleampi kuin kontrolli viiva. Viivojen vahvuuta ei tule verrata toisiinsa.

Jotenkin noin siinä luki.

No, kai siä sitten uskaltaa sanoa, että PLUSSA TULI.

Kuitenkin viiva tuli suh heti ja on punainen, vaikkakin vaalea.

Sivut

Kommentit (43)

No nyt oli sitten pakko testata aamulla (eilen illalla päätin). En saanut oikein yöllä nukuttua, kun mahaa vihlo ja oli kaikenkaisia " raskausoireita" ...ja jännitti aamuinen testaus...no joo...niinkö sitä mieli tekee kepposet kropalle. Negahan sieltä tuli (elän toivossa, että ei vielä näytä plussaa). Mulla on digitaalinen testi, joten ei tarvi haamuja katsella. Tulisin hulluksi jos tulisi haamua enkä tietäisi ollakko vai ei...

Eilen mulla oli menkkamaisia oireita ja nyt on kp 22/24-27 ja dpo n.7. En tiedä enteileekö jo menkkoja, jotka pitäisi viikonlopulla alkaa...Missäs vaiheessa niitä kiinnittymiskipuja on????Ovat tainneet jo olla, jos on ollakseen.

Tervetuloa Bzz ja April76! Hyvältä näyttää Bzz!

Mam80: toivottavasti raskaana olet!!!sinuna hakisin ehkä digitaalisen testin, jos ei meinaa itsekään asiaa uskoa;)

Koralli73: älä vielä luovuta, toivotaan parasta vielä!

Mariatar: Pitkää pinaa viikolle;)

Idalle myös pitkä pinnaa. Eiköhän syy pian selviä.

Makailin vatsallani ja tunsin sellaisen möykyn vatsassani (samantapaisen kuin aina ennenkin raskauden alkaessa) ja ajattelin että uskomaton miten selvästi se tuntuu, Huom kp 22/28.

Vein sitten käteni tuohon " tiiliskivi" kohtaan ja huomasin että tunikani se vaan on siellä rullalla! Juu että soittakaa hullujenhuoneesta paikka! Luulotautisten osastolle, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäki ehdin välillä koneelle.

mam80 ja Bzz, hurjasti onnea! :)

Ida, toivottavasti lääkärillä sit selviää mistä on kysymys. Varmasti raskasta tollanen odottelu.

Koralli, minä myös olen sitä mieltä et vielä ei kannata luovuttaa, sun dpo on kuitenki vasta 10, joillakinhan voi kiinnittyminen olla tapahtunut vasta tuolloin... mun siskolla näytti pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää vielä puhdasta negaa, vaikka oli raskaana. Että mä en ainakaan heitä vielä toivoani sun puolesta menemään, ja hyvä että et itsekään ihan kokonaan vielä luovuttanut. :)

April76, tervetuloa joukkoon. Mulla myös kuume nousee aina ku on (liikaa) aikaa ajatella näitä asioita. Valitettavasti myös masennus tulee sillon usein pintaan, me kun on yritetty jo tosi kauan.

Khaos, hienoa et sul on kärsivällisyyttä olla testaamatta ja edelleen rauhalliset fiilikset!

fatmama, pahoittelut menkkojen alkamisesta. :(

neppis, kyllä niitä kiinnittymiskipuja voi olla just siinä dpo 7 paikkeilla. Mullakin oli sillon menkkakipujen tapaista mut taitaa enteillä mulla vaan menkkoja...

Annulle ja KirVille pitkää pinnaa piinailuun! :)

Essi, toivottavasti viiva vahvistuu. Mut valitettavasti mul on huonoja kokemuksia clearbluen haamuviivoista. Kerran tuli värillinen haalea viiva jopa testiajan sisällä ja samana päivänä veritesti oli puhdas nega... Sen jälkeen en oo clearbluella testannut. Toivotaan et se Acon näyttäs kunnon plussan sulle!

Rizza, käsittääkseni lämmöt voi vaihdella tosi paljon päivän aikana, ja just siks sillä aamulämmöllä vain on merkitystä, koska siihen ei oo ehtiny vaikuttamaan mitkään muut asiat, vaan se on se kehon " luonnollinen" lämpötila. Ja iltalämmöt on aina paljon korkeammat ku aamulämmöt.

lastwish, toivotaan et terolutit tehoaa ja ehkä se ovis ehtii vielä tulla tässäkin kierrossa...

vipe52, sullahan on jännää! Toivotaan että tulee plussa!

Caarinalle kärsivällisyyttä! :) Voihan tuo olla positiivinen merkki et niitä mahatuntemuksia ei oo. Mulla niitä on aina monta päivää etukäteen, niinku nytki...

Nicole70, :)) mullakin on joskus tuntunu tollasia selviä painontunteita ja sit huomannu et vyö painaa tms.

pömpsis, tervetuloa joukkoon. Täällä toinen pitempään yrittänyt, 5 vuotta jo tullut täyteen. Välillä unohdan koko vauvakuumeen, välillä taas sitten tulee kuumeiltua kunnolla ja palstailtua.

).( Testasin eilen taas katoavan haamun ja tänään puhtaan negan samaisella testillä. Eli täällä ei enää toivota, mut olin iloinen saadessani sen puhtaan negan ettei tarvi pähkäillä ja voi rauhassa odottaa menkkojen alkua. Kaikki merkit viittaa menkkoihin, tuhruttaa jo ties kuinka monetta päivää jne. Eilen olin todella masentunut kun ei meitä ole vielä lapsella siunattu. Pitäs kai alkaa miettiä minkälaisiin hoitoihin sitä olis valmis...

Majita kp 25/25 dpo 11

...en kerkiä kommentoida juurikaan nyt. Majitalle pahoittelut... Harmittaa tosi paljon sun puolesta. Toivottavasti teillä vielä joskus tärppää. Jos vaikka hoidoista olisi apua. Oletteko tähän asti yrittäneet ihan luomuna vai onko teillä ollut esim. jotain lääkkeitä käytössä?

Omaa napaa sen verran, että kun eilen kirjotin ettei ole mahatuntemuksia ollut, niin yllättäen tänään sitten tuntuikin semmosta tuttuakin tutumpaa menkkajuilintaa aamulla. tuhrua ei vielä ole tullut.... Sitä odotellaan seuraavaksi. Eli täällä ei ole toiveet enää kovin korkealla. :( Kaiken kukkuraksi olen saanut jostain flunssan, olo on suorastaan kaamea... Aamulla näytti mittari yli 37. Kylläpä ketuttaa.

Nyt en tosiaan kerkeä muuta kun tuo esikoinen vaatii huomionsa, mut palaillaan... Tsemppiä kaikille!

Caarina kp 26/28< yk2

Klematis: Malttia, vaikka se aika tuntuukin pitkältä... Toivottavasti nuo oireet kertoisivat kiinnittymisestä.

Salsatar: Tervetuloa ja toivotaan että tärppi olis käynyt. :)

).( Flunssa vaan jatkuu. :( No se hyvä puoli, että on veto niin pois ja särkee joka paikkaa, että ei tule kytättyä mitään raskaus/menkkaoireita. Kuume ei onneksi ole noussut, en varmaan pystyis olemaan esikoisen kanssa jos nyt kunnolla kipeäksi tulisin. Vieläkään ei ole sitä tuhruvuotoa ilmaantunut. en kyllä mitenkään sitä kaipaa, mutta oishan se kiva että menkkaoireet pysyis joka kuukausi samanlaisina. Nyt kun tuota tuhrua ei ole tullut, niin tottakai pieni toivonkipinä nostaa päätään... Sikaärsyttävää jos menkat alkaa ilman mitään ennakkovarotteluja. :/ Tai voihan se olla että kierto on tässä kuussa pitempi. Huoh.

Tsemppiä kaikille, mikä vaihe nyt sitten kelläkin on menossa...

Caarina kp 27/28< Kyllä ne päivät vaan menee eteenpäin...

Ihan ekaksi: Onnea MAM80 !!! Toivottavasti pieni pysyy mukana matkassa!

Caarinalle: ihana että tsemppaat, vaikka tiedän, että nyt vatsaa särkee ja koskaan se ei ole särkenyt kun olen ollut raskaana. Ja nyt vielä varmistin ja kävin vessassa.... ja täti on täällä, taas :((

ELI: heipä hei huhtikuiset ja paljon plussatuulia kaikille piinailijoille!!

Minä siirryn toukokuisiin.

- fatmama kp 1/26, yk3-

Onnea mam80 ja varovaiset onnittelut myöd Bzz - toivottavasti plussa vahvistuu.

Itse olen yhden pojan 04/06 äiti ja täällä taustalla pyörinyt, kun kuume on nostanut kesällä päätään. Ensimmäinen yrityskierto menossa kp17/n.27-28 ja millään en malttaisi odottaa, että pääsen testailemaan. Vielä en ole tunnistanut mitään kummenpia oireita. Oviksen bongasin viikonloppuna ja sen jälkeen ollut vähän menkkamaista jomottelua.

Eka lapsi tärppäsi nopeasti, mutta nyt olen aika realistisesti ajatellut, että voipi mennä kauankin...se jää nähtäväksi. Kovasti toivomme kaveria esikoiselle.

Minulla kuume nousee selvästi, kun on aikaa ajatella näitä asioita, kuten lomalla. Miten teillä muilla? Kohta, kun työt alkaa loman jälkeen, ei ole aikaa pyöriä täällä netissä niin paljon, mutta varmaan sitten iltaisin kun poika nukkuu.

Plussaonnea kaikille,

April76

Pahoittelut tädin yllättäneille!

Rizza: Mulla on samoja tuntemuksia mahassa kuin sullakin! eilen oli vähän paha olo aamulla ja nini on nytkin. minäkin mietin että olenko vatsalihaksia rasittanut, mutta en ainakaan keksinyt. hellänä on ja outo tunne.. Jospa tämä olis meillä nyt jotakin.. meillä kp aika lähellä toisiaan! :)

Caarina2: Toivottavsti ne olis raskaus oireita eikä mitään täti hommia! Koita jaksaa vielä vähän aikaa.. sittenhän sinä pääset jo testailemaan... millon ajattelit testata?

Voi voi onpa pitä aika odottaa vaan että pääsis testaamaan! ei tahdo millään enään jaksaa..

Mariatar 20/28-29

Jos, aloitan itseni esittelyllä. Olen 37-vuotias kahden lapsen äiti Pirkanmaalta. Lapset ovat vuosimallia -99 ja -01. Kolmatta ollaan " yritetty" jo ties kuinka ja kauan. Esikoinen aloittaa nyt toisen luokan ja muistan kun ajattelin, että olisi mukava olla kotona kun tyttö aloittaa eskarin. Eli yritystä on takana ainakin kolme vuotta. Näihin vuosiin mahtuu kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkoista raskautta. Välillä olen ollut masentunut ja jättänyt kaikki vauva-haaveet taka-alalle, mutta taas se kuume nostaa päätään. Siispä täällä ollaan taas!

Kovasti plussa onnea kaikille ja jaksamista!

Kyllä siinä fastest-testissä on viivanpaikka. Ja jos ei ole, niin ei se mitään, mä näen sen silti :D En tiedä kuvittelenko, mutta on siinä jotain, mutta ei mitää niinkään selkeää kuin siinä sun kuvassa, joten en ees yritä ottaa kuvaa. Ehkä (ja hyvin todennäköisesti) mulla viiraa silmissä :D

Tuo testiherkkyys onki sit toinen asia, se onki ainoo asia minkä takia jaksan vielä hitusen elättää toivon murenoa.. plus että lämmöt on hyvät.

Kiitos kovasti myötäelämisestä. Kyllä mä niin toivosin, että se tärppi tulis... mutta mutta...no parin päivän päästä olen viisaampi.

ps: ja et sä häiriköi :)

Pitääpä antaa pieni tilanne tiedotus tässä ennen ku taas painun nettipimentoon viikonlopuksi. Mennään miehen siskon lasten ammaksi viikonlopuksi ja vaikka niillä onkin netti, niin tuskin viitsin vauvalehden sivuilla sieltä käsin vierailla. :)

Täti ei vielä oo näkyny, eikä kyllä tunnu siltä, että ois ihan vielä tulossakaan, koska mahaa ei vielä yhtään juili menkkamaisesti. Mutta kyllähän tuo vielä ehtii, oviksesta laskien kierto taitaa tällä kertaa olla noin 27 päivää. Kun taas pääsen linjoille niin luultavasti se tättärä on jo saapunut, jos on tullakseen. Toivottavasti ei, mutta pahaa pelkään..

Nelliina - hienoa kun saitte oviksen hyödynnettyä! Nyt peukutuksia sinne, että olis tuottanut tulosta.. :)

Fatmamalle pahoittelut tädistä! Tsemiä seuraavaan kiertoon!!

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Annu80_, vipe52 ja pömpsis. Moikat myös tapsu85:lle, ei oo taiettu aiemmin törmätä.:)

Essi78 - Kuulostaa jännittävältä tuo haamu/viivanpaikka. Toivottavasti se on jo plussan haamu ja saat pian nähdä puhtaan plussan. :)

Rizza - nuo lämmöt tosiaan voi päivällä olla paljon korkeemmat kuin aamulla ja siksi suositellaankin, että lämmöt mitattaisiin aamulla heti herättyä. Ja vain aamu lämmöistä voi mun käsittääkseni jotain päätellä.

Caarina - Toivottavasti täti pysyy kaukana!! Pikaista paranemista..

Kirvi72 - Pidän peukkuja, että teillä nappaa pikkukakkonenkin kiinni yhtä nopeasti kuin esikoinen.. bdbd

Lastwish - Voi harmi, jos siellä ei ovista näy eikä kuulu. :( No toivottavasti saat terojen myötä kierrot kohilleen ja se oviskin taas ensi kuussa tulee, jos kerta nyt niin inhottavasti käy, että jää tulematta. Jaksuja!

Nicole70 - Heh, ei voinu muuta ku nauraa.:) Kaikenlaisiin oireisiin sitä saa täällä näköjään varautua. :) Plussaonnea!

Majita - sinne myös jaksuhalit ja etenkin jos hoitoihin päädytte. Mutta toivoa ei oo vielä tämän kierron osalta heitetty, eihän. :) Teille toivoisin niin kovasti plussaa. Ootte jo riittävän kauan saaneet pikkuista odottaa.

Pitkää pinnaa Mariatterelle ja muille piinailijoille!! Toivottavasti piinailu palkitaan plussilla. :)

Ja Pikkupapulle vielä oikein suotuista oviksen metästystä. :)

Nyt tämä likka poistuu takavasemmalle. Toivottasti täällä on iso pino plussia, kun seuraavan kerran tänne tulen.

Khaos, kp25/25-30 dpo 12

Täällä on tilanne se, että negatestejä on tehty nyt kolmena päivänä, joten pitäs kai luovuttaa. Mutta katson nyt pari päivää vielä ennen kuin kokonaan luovutan ja alan odotella menkkoja. Menkkojen pitäs alkaa sunnuntaina, mutta en tiedä kuinka luget myöhästyttävät niitä. Ylihuomenna dpo 12 teen vielä testin ja jos näyttää negaa niin en enää lugea ota.

Mieli on aika maassa, joten en nyt tämän enempää kirjottele.

Plussasäteitä teille muille kovasti!!

Koralli73 kp 25/n.28 dpo10 yk13

Mulla nyt ovis luulllakseni ohi (kierto epäsäännöllinen ja vasta ekat menkat ollu synnytyksen jälkeen) ja muka kaikenlaisia raskaustuntemuksia. No vatsaa on oikeasti nippaillut useampanan päivänä mutta että muka tänä aamuna tuntui jo pahoinvointia.. Esikoisen aikana pahoinvointia oli alku ja loppuraskauden. Mutta kuukautiset ehkä tulis vasta viikon päästä joten täytyy vielä odotella ennen kuin voi edes testailla.

Miten Caarina2 olo? Sulla jännät paikat.

Täällä taas yksi negatesti takana. Paljonkohan olen raskaustestifirmoille jo rahaa syytänyt, paljon, kun joka kuukausi testaan monta kertaa. Mut olisin tosiaan iloinen kun näkisin joskus ees hailakan viivan joka häipyisi, niin tietäisin että jotain kropassani tapahtuu.

Fastest one-step testi oli taas käytössä tänään. Siihen tulee rasittavasti viivanpaikka/roskishaamu aina jälkikäteen. Tumma painauma josta sitten kuvittelee kaikenlaista. Tänään se taisi tulla jo sallitussa ajassakin, mutta ei se silti ole muuta kuin painauma testissä ja hivenen tummaa, ei punaista, väriä. Eli viivanpaikka. R-a-s-i-t-t-a-v-a-a-! Eikä sitä enää ees oikein testissä näy. (kröhöm, mun testit ei siis päädy roskiin tavanomaista vauhtia vaan niitä syynätään aina jälkikäteen)

Illalla oli tosiaan niin kylmä kun lämpö oli koholla että menin nukkumaan pyjamassa, sen päälle fleecetakki ja sitten täkki ja täkin päälle fleecepeitto...ja hampaat sanoi kali-kali :) Aamuyöstä sit heräsin kun oli vähän kuuma ja piti riisua... :D En tiedä mikä ihmeen vilutuskohtaus tuo oli, nyt istun täällä t-paidassa ja olo ok.

Majista kiva kuulla, vaikka ikävää, ettei viiva vahvistunut :( Kyllä minä sinuna menisin lekurille...sulla on kans tuota tiputtelua kovasti. Eikö ne siellä anna mitään keltarauhashormonia, jos pyytää? Minä just jännään, kun tänä päivänä pitäs viimeistään alkaa tiputtelu. Vielä ei merkkejä näy, jos se ei ala, niin eka kerta vuoteen on näin ja uskon että tuo lugesteron (eli progesteroni) auttaa. Mutta kuten sanottua, voihan se tuhannen tiputtelu mulla vielä illalla alkaa...jännittää. Petyn kyllä jos niin käy.

nicolen tunikajuttu oli hauska!!! :D)))))

caarinako se puhu menkkajuilimisesta mahalla. Minullaki tuntuu tänään aavistuksen verran juilimista. Eli sillä aavistelen, ettei tärpännyt taaskaan. Eikös me menty samoilla päivilläkin?

Pömpsis tervetuloa mukaan, sulla onkin kolmeen vuoteen mahtunut koettelemuksia. Toivon sulle onnistunutta raskautta pikapuoliin!

Menkkaoireista vielä sekin, että olen siis dieetillä ja maanantaista asti on paino vaan noussu :P joka päivä 100-200 g. Eli kroppa kerää nestettä niin ku aina ennen menkkoja. No, kaipa ens viikolla sit paino putoo vauhdilla.

Tämmöisiä mietteitä taas...

Koralli73 kp 26/n.28 dpo 11 yk 13

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

(paras lämpökäyrä koskaan, ja softa ilmoitti tänään että käyrä on " triphasic" , mutta ei kai se mitään kummempaa merkkaa, ei ole kyl koskaan ennen niin käynyt)

Caarina, toivotaan että se sun mahajuilinta ei tarkottas menkkoja!

Me ollaan periaatteessa luomusti menty tähän asti, kai siks ku kovasti on toivottu luomulasta, ja uskottukin siihen, vaikka nyt alkaa mulla mennä usko... mulle on tehty vain laparoskopia (vatsaontelontähystys) endometrioosin vuoksi. Ja me asutaan ulkomailla, eikä täällä määrätä clomeja sun muita jos ei nähdä selvää syytä siihen, kun taas käsittääkseni Suomessa niitä kokeillaan heti ensimmäisen varmuuden vuoksi, jos sattuis auttamaan (ja käsittääkseni auttaakin monia). Meillä, jos hoitoihin lähdemme, ensimmäisenä ois edessä gonadotropiinipistokset, eli ovulaation stimulointi hormonipistoksin. Sit jos sillä ei tärppäis, olis kovemmat hoidot edessä, enkä tiedä ollaanko valmiita niihin. Oon vaan aika skeptinen tuon pistoshoidon suhteen, kun näyttää ettei mun ovuloinnissa ole mitään häikkää.

Täytyy jutella miehen kanssa ja miettiä mihin sitä olis valmis... :-/

No, nyt täytyy sanoa, ettei tuntunut NIIN pahalta kuin ekalla kierrolla, kun ovista en tuntenut. Joten uskoin jo silloin, että tämä kierto jää väliin.

Olen leiponut lohdutuspullaa, joten eiköhän tämä tästä...

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille :))

-fatmama-

Tänään testasin clearbluella (ei digitaalisella). En oo käyttäny tuota merkkiä ikinä ennen ja en tiedä onko siinä viivan paikka. Siihenhän tulee sininen plus-merkki jos on raskaana ja miinus-merkki jos ei ole. Miinus viiva oli ihan selkeä, mutta sen pystyviivan pystyi jotenkin hahmottamaan taustalta myös todella haaleana. Liekö ollut kuitenkin vaan se viivan paikka. Täytyy pitää muutaman päivän tauko testailussa ja koittaa seuraavaksi kaapissa odottavalla acon10-testillä.

Kohdun seutuvilla nippailee melko paljon, tissit on kipeet ja paha olokin vaivaa välillä. Niihin oireisiin ei ole kuitenkaan mitään luottamista, koska viime aikoina ne on olleet vaan merkki lähestyvistä menkoista...

Essi78 kp26/?

Voih fatmama... Potkase sitä tätiä, niin ei tule ens kuussa. :/ Vielä se sinunkin vuoro tulee.

Monella oli siellä piiitkäää piinaa, tsemppiä teille!

Koralli73: Meillä näyttäis olevan samat kiertopäivät. Toivottavasti se sulle vielä plussaa näyttäis...

).( Keksittyjä " raskausoireita" , osa 1003 ;) : Nyt keksin siis tosi hyvän raskausoireen...: Mulla ei ole nippaillut/särkenyt mahaa vielä ollenkaan, vaikka menkkojen pian pitäis alkaa. Hupaisaa kun viime kuussa oli vähän väliä kipuja oviksesta menkkoihin js silloin olin varma että se tarkottaa raskautta. Vitsit kun osais lopettaa tän oireitten kyttäämisen. Huomenna/ylihuomenna pitäis alkaa jotain menkkaoiretta kyllä ilmaantua. Vaikka eipä mulla mitenkään tavatonta olis että kierto vähän venähtäis, viime aikoina on kyllä ollut suht säännöllinen... Mä hypin kohta varmaan seinille. :)

Caarina kp 25/28< yk2

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! :)

Essi78: Viime kierrossa testasin sillä samalla Clearbluen testillä, ja minulla ei tullut siihen kyllä minkäänlaista viivan paikkaa! Että todella hyvältä kyllä kuulostaa :)

Koralli73: Älä vielä luovuta, kyllähän se plussa vielä aivan hyvin voi tulla näkyviin!

Mom80: Oikein paljon onnea plussasta!!!

Nyt olen kyllä ihmeissäni. Lämmöt siis laski 36,7-36,8 asteesta kahdeksi edelliseksi päiväksi 36,2-36,4 asteeseen. Tänä aamuna lämpö oli vielä herätessä 36,3 astetta, mutta nyt 36,9! Voiko muka nousta noin nopeasti?

Eilen oli sellainen olo kuin olisi tehnyt vatsalihaksia oikein urakalla, niin " hellänä" oli alavatsa. Tänään tunsin kerran sellaisen nipistyksen aamulla töissä ja sen jälkeen onkin ollut enemmän sellaista paineen tunnetta. Ajatukset on korkealla, josko jotakin olisi masussa tapahtunut.

Rizza kp 17/47 vai onko nyt sitten kierto paljonkin lyhyempi...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat