Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pitkään jo tätä olenkin suunnitellut. Mutta toisaalta jännittää aikalailla ;)

Kommentit (14)

Eli kuvat jotka on oikeasti tarkoin harkittu, itse (tai siis yhdessä tekijän kanssa) piirretty ja uniikkeja on niitä oikeita tatuointeja! Kansiosta valitut delfiinit, ruusut, perhoset yms joita tulee vastaan kolmellatoista tusinasta onkin sittne hmmm.... muotikuvia. Ja juuri näihin muotikuviin ihmiset kyllästyy, tai sittne kännissä/pöllyssä tehtyihin festarimuistoihin.

Itselläni on monesta kuvasta koostuva kokonaisuus ja muita omaan elämään ja sen vaiheisiin liittyviä kuvia, enkä todellakaan voisi kuvitella, että kyllästyisin niihin! Miten omaan elämäänsä voi kyllästyä???

-4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päivääkään en ole kymmenen vuoden aikana katunut, vaikka olen jo " aikuinen nainen" . Harkitut tatuoinnit, joilla on itselle henkilökohtaista merkitystä tulevat pikemminkin osaksi itseä, omaa ihoa ja kehonkuvaa. Minun olisi hyvin vaikea kuvitella tuo ko. kohta ihossani paljaaki, vaille lapseni nimeä.

Ajattele, niinpä onkin! Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä... en minäkään tule arvostelemaan sinua ja vaatteitasi yms. joten älä sinäkään arvostele mitä muut tekee nahallaa!

Terveisin, tatuointeja rakastava äiti =)

(enkä ole ap)

nilkkaan talvella, olin suunnitellut 10 vuotta tatskan ottoa

Kun ero oli selvä niin otin perhosen kuvan nilkkaan, itselle muistutukseksi että kantaa ne hennommatkin siivet

noin 5vuoden kuluessa, ja jos sitten vielä haluat saman kuvan niin sit tatska. Niitä poislähteviä on olemassa!! Oikean tatuoinnin poistaminen on kallista ja jää ruma jälki.

Itse en ottaisi tatuointia! Varmasti suurin osa katuu niitä kuviaan ainakin jossain vaiheessa. Tykkäätkö vielä vaatteista jotka olet ostanut vuosia sitten? Mietipä tätä. Aina tulee kaikkea uutta ja muoti ja mieltymykset muuttuu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat