Vierailija

Lääkäri määräsi mulle ko. lääkettä täysin jumissa oleviin hartioihin.

Tekeekö niin tokuraisen ja väsyttävän olon kuin huhutaan?

Auttaako lihasjännitykseen?

Sivut

Kommentit (29)

Käytän lihasspasmeihin. Kyllähän se alkaa nukuttaa ja tulee rento olo, ihan kuin ois pilvessä, mutta ei naurata. Lapset olen yh:nakin pystynyt hoitamaan ko. lääkkeen vaikutuksenalaisena.

Mutta hartioihin suosittelen akupunktiota.

kun niskan ja hartioiden lihakset oli niin jumissa, että pää ei kääntynyt.

Auttoi lihasjännitykseen sen verran hyvin, että sain nukuttua (ilman lääkettä kipu aiheutti sen, että valvoin koko yön). Aamulla olo oli hyvä ja levännyt.

Mutta illalla nukkumaan mennessä kannattaa tosiaan ottaa. Kerran otin työpäivän jälkeen n klo 18 ja nukahdin sohvaan tosi sikeään uneen. Onneksi mies oli kotona ja huolehti lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

otan sitä vain silloin tällöin yöksi niin kaun kuin tarve vaatii, yleensä pari päivää, ja juuri jos menee selkä ja hartiat niin kertakikkisen jumiin että muuten voi napsahtaa jossain.

Mutta vie tosiaan tajun. Uskoisin, että silti kyllä pystyy yöllä lapsista tarvittaessa huolehtimaan, mutta työnteosta ei kyllä tulisi mitään.

Miehellä ei taas tunnu missään. Tai siis ei tunnu päässä, parantaa kyllä selän.

Käytä yhdessä tulehduskipulääkkeen kanssa. Ja sitä kipulääkettä myös päivällä.

Kannattaa siis ottaa ennen nukkumaanmenoa! Minullakin sitä on määrätty täysin jumissa olevaan niskaan, enkä kyllä ole huomannut lääkkeellä olevan ainakaan mitään merkittävää vaikutusta.

Sirdaludista juuri kyseiseen vaivaan mitä kerroit, annos 2 mg, niitä on 4 mg kokoisia ja niitä en uskaltaisi ehkä ottaa kun tuo pienempikin annos auttaa. Lisäksi tulehduskipulääkettä ja nukkumaan ja aamulla on paljon parempi olo.

Olen ottanut myös päiväsaikaankin.

Tiedän ettei lääke sovi kaikille ja niinhän se on muidenkin lääkkeiden kanssa.

Se aine kyllä tosiaan rentouttaa, ainakin meikätytön. En sitten ensimmäistä kertaa ottaessani tajunnu, että olisi ehkä hyvä ottaa tabu myöhään iltasella. Mies nauroi aivan kippurassa, kun istuin jumittunut selkäni tikkusuorassa sohvalla ja nukuin kello kuudelta. Siitä sitten tyylikkäästi kellahdin kyljelleen ja mies kantoi sänkyyn. Ei muuten ollu aamupäivällä herätessäni minkäänlaista käsitystä mitä oli tapahtunut. Mies jaksaa vieläkin kiusoitella asiasta vaikka siitä on jo kohta kymmenisen vuotta aikaa. Ja yllättäen otin loppuvkon puolikkaan kerrallaan ja aina illalla... :)

ei auta enää jos tilanne menee niin pahaksi että spasmissa on kaikki syvemmät selkärankalihaksetkin.

Sirdalud parina yönä vapauttaa lihakset krampista, tai muuten käy kuten mulle ja pamahtaa esim noidannuoli...

tosin mulla tuo jumitus oli pahimmillaan silloin kuin kilpirauhasen vajaatoiminta jylläsi hoitamattomana. lääkitys siihen vaivaan on myös vienyt nämä spasmit mennessään.

Lainaus:

Miksi et mene hierojalle?.

heräsin muutaman tunnin päästä. onneks ei käynyt mitään. jäi siihen yhteen kertaan sen lääkkeen otto. eli varmista että joku muu on kotona kun otat lääkkeen. siis jos sulla on lapsia.

ja yöllä herännyt vessaan, niin jalat on menny alta. Pari pilleriä meni ilman mitään. Riippuu ihmisestä, mutta voi olla todella tehokas... Kannattaa siis olla varovainen.

Mulla oli vielä aamullakin hömelö olo, jos illalla otin sen. Viikon ajan yritin käyttää, mutta ei tullut mitään. Norflex-lääkkeestä ei tullut huono olo, ja se jopa auttoi jumitukseen.

Miksi et mene hierojalle?

Joten hierous on täysin KIELETTY! eli nyt varmaan ymmärsit miksi joku ei mene hierojalle vaikka hartiaseutu jumissa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat