Vierailija

.. että kuinka paljon mustasukkaisuutta on liikaa? olen jostain syystä löytänyt itsestäni senkin puolen..:/ ja mies ei sitten yhtään tykkää, vaikka itse onkin enemmän ja vähemmän mustasukkainen...

Kommentit (2)

Itte oon ollu joskus valovuosia sitten nuori ja parisuhteen alussa..

Sitä kuvitteli että parisuhde on romanttista ja ihanaa, että mies tuo kukkia ja muuta yllätystä (vähän niinkun elokuvissa) ja sitten se ei tuonutkaan! Mun luonnolliselta tuntuva reaktio oli että mies ei ole tosissaan ja katselee vaan parempaa. Odotin sitä että se jättää. Ehkä se oli semmosta panostustakin mustasukkasuus kun jankuttamalla piti varmistaa miehen rakkaus..

No, pääsin yli epävarmuudesta kuukausien kiusaamisen jälkeen jonkun riidan jälkeen kun mies oli huutanu miten mua rakastaa. Sitten hävetti.

Oma epävarmuus pitää voittaa, että mies rakastaa ja haluaa sua. Mustasukkasuutta ei tartte olla ollenkaan. Liika on kun susta tuntuu tarvetta olla mustasukkanen ja siitä tulee pahaa mieltä ja riitaa.

Sun tarttee miettiä mitä haluat semmosta ettei olisi mustasukkasuutta. Musta se on sitä ettei kaikki ole hyvin. Luottamus voisi olla parempikin.

Sitten sä tietysti sanot mitä kaipaat. Onhan se hassua koittaa kontrolloida toisen katsetta! Onko sulla oikeus katsoa jotain kivan näköstä miestä? Eikö tasavertasuus kuuluu asiaan?

jos kokoajan kyselet

- missä olit

- kenen kanssa

- totea että katsoit totakin naista

Se on ainakin liikaaa, jos joka päivä kuulee siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat