Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hankintalistalla tuplarattat ja tällä hetkellä harkinnassa Emmaljungat mutta ei mitään kokemusta tai tietoa kyseisen merkin eri mallien ominaisuuksista.

Voisiko joku, jolla Emmaljungan tuplat hieman valaista minua ja suositella tiettyä mallia?

Toinen vaihtoehto on Phil&Tedsit. Ovatko aivan ykköset?

Tämä kaksi ratasvaihtoehtoa ovat tietysti aivan erilaisia ja riippuu paljon käyttäjän tarpeista ja vaatimuksista rattaiden suhteen mutta, jos unohdetaan hissit ja muut rajoittavat tekijät.

Kiitos jo etukäteen. Tässä pähkäillään epätietoisena tuplaratasvaihtoehtojen suhteen. Rattaat on hankittava mutta, kun ei oikein osaa päättää, että minkälaiset...

Kommentit (3)

Emmaljungat on niin kömpelöt ja raskaat ja leveät.

Phil-tedsit näyttävät tosi siroille ja mukaville. En tiedä miten kulkee loskassa ja jäisellä muhkuratiellä talviolosuhteissa.

Ostaisin edelleen itse joko Brion Twinettet tai X-adventuren Twincot tai nuo Phil-tedsit. Keveys, käännettävyys, ulkomitat, ja kasaantaitettuvuus, kulkevuus kelissä kuin kelissä ja kaupassakin ratkaisee!

Myös Carenat tuplat on tosi hyvät lenkillä, kaupassa ehkä vähän hankalammat, ja leveyttähän niissä on vaikka millä mitalla. :)

mutta kyselinkin lähinnä siltä kantilta, jos ei tarvitse miettiä mahtuuko hissiin, autoon tms. Toki kapeat, sirot ja kevyet olisivat paremmat minunkin kannalta mutta myös kestävyys ja toimivuus ovat olennaisia asiota itselleni.

Brioja en halua ja X-adventurissa olen kuullut olevan paljon vikoja.

Emmanjugia olen pitänyt laadukkaina rattaina, vaikkakin suht jykevinä ja raskaina ja sen vuoksi olisinkin kiinnostunut kuulemaan ihmisiltä, jotka sellaiset omistavat tai ovat omistaneet kokemuksia/mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat