Seuraa 

HUOMENTA!

onpas taas kurja ilma ulkona...olis asioille pitäny lähteä,mut ei oo tuota ajo-korttia nii ei autokaan kulje...saa nähdä sataako koko päivän...

eilen oli aamul suur siivous ja sit tuli käymää isi ja siskot ja siskon lapset ja sit kun ne lähti tuli miehen veli perheineen käymään...mukava päivä oli kun tuli ns.yllätys vieraita vaik illalla huoomasi et on vieraita käyny kun olin ihan naatti...

masussa potkut alkaa yltyä ja masukin alkaa jo näkyä=) jipii!!

meil taitaa olla oikee jalkapalloilia tulossa kun tuntuu et koko ajan siellä on pelit käynissä=) mut ihana tietää et kaikki on masussa hyvin...

meil potta treenit vaan jatkuu tuol pikku neidillä ja pissejä saa sit olla pesemässä usein lattialta...toinen kovasti yrittää mutta ei aina kerkiä potalle...ei tekeminen äidiltä lopu...

mietitään tässä jospa lähettäs pe reissuun siskon luo ja käytäis korkeasaaressa...kaikki riippuu tosin ilmasta...

mut nyt aamu palalle!

manja ja tonttu poika 21+0

Kommentit (7)

Eilen sen sijaan tuli Esterin..... vettä. No nyt onneksi päästiin pikkumiehen kanssa puistossa käymään.

Ystäväni oli mennyt jo ostamaan kaikki suurimmat ostokset tulevalle esikoiselleen, joka syntyy marraskuussa. Sanoi, että just nyt on alet, kun monissa rattaissakin vaihtuu värit ja kuosit ja seuraavat alet on vasta joskus keväällä. Itse aloin sitten tosiaan miettiä niitä kaksosrattaita, kun tuo isoveikka täyttää vasta puolitoista vuotta pienen synnyttyä ja on kuitenkin sydäntalvi ja koiraakin pitäs ulkoiluttaa, joten ilmeisesti on ihan pakko hankkia kunnolliset kaksosten vekottimet sitten, jotta pääsee lumihanki-loskassakin menemään. Kyllähän tietenkin pieni menis kantoliinassakin, mutta jos meinais että se nukkuis päikkäreitä ulkona niin hyvä kait olis että sais lenkillä molemmat vaakatasoon ja nukkumaan.

Täytynee lähteä lastentarvike kierrokselle jos vaikka sais päähänsä mitä sitä haluais. Käytettynä tietenkin olis hyvä jos löytys.

PIkkanen möyrii ja potkii ihan urakalla seinästä melkeen tulee välillä läpi. Supisteluakin tuntuu epämukavasti, mutta onneksi eivät vielä kipeästi ja tulevat vain satunnaisesti, joten normaalia lienee. Seuraavaksi onkin lääkärineuvola niin tarkastavat sitten paikat. Toivottavasit en nyt vielä joutus saikulle kun just nyt töissäkin on niin kivaa (puolikkuutta kun teen).

Mymmeli rv 22+1

Täällä yritän paikkoja siistiä, toivoton urakka, tai ainakin siltä tuntuu :)

Ipanat saa aina sotkettua toisen paikan kun yhen huoneen raivaan.

Iskä tulee pikkusisarusten kans iltapäivällä käymään. Ovat menossa toisen siskon luo Tampereelle nii pysähtyvät meillä matkanvarrella. Tytöt oottaa innoissan vaaria ja " mummalan lapsia" . Mulla nuorin sisko menee nyt tokalle ettei kovin isoja oo nuorimmat tädit ja eno tytöillä. Mietin tossa just että mun nuorin sisko oli ton meijä vanhimman tytön ikäinen (4v) tullessaan tädiks... Mutta on se kiva ku on mummolassakin leikittäjiä:) Äitillä on töitä nii et iskä lähtee yksin lasten kans reissuun ja oikein vaunun kans... Meilläkin on tarkotus pistää vkon loppuna vaunu perään ja lähteä sukuloimaan, miehen tätillä on synttärit ja niinpä suuntaamme kemuihin pohjoiseen suomeen.

Mutta nyt imuri kutsuu...

trv.daisy82 rv 20+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ompas Hippuskaisella mahaa sitten todellakin. Minun sf-mitta oli 20, joka oli hieman keskikäyrän yläpuolella. Painoa oli jo 78 kg (lähtöpaino 65), eli mie johdan varmaan sitten painonkeräystä :). Suurin osa läskistä on tuossa keskivartalossa... Vielä mahdutin matalavyötäröiset farkut jalkaan (no oli nämä löysät ennen raskautta), kun meinaa nuo housuvaihtoehdot olla vähissä. Hb oli noussut 121:een, paineet hieman koholla (112/70), pissat puhtaat, eikä terkkari muistanut sokerirasitustestistä vielä puhua mitään. Antoi Kelan laput ja ajan lääkärineuvolaan kuukauden päähän.

Sitten tuumasi tuosta hevosen potkusta (mustelma kädessä), että hyvä tuuri, ettei ole mennyt poikki, koska tuosta kohti menee kuulema helposti, esim. jos olisi hivenen ylemmäksi osunut.

Laitoin eilen pankkiin lainalupaushakemuksen menemään ja suunnittelin, et jos viikonloppuna lähtisin katselemaan Savon mualle taloja. Kaksi mielenkiintoista kohdetta olisi ainakin tiedossa, toisessa olisi tallikin valmiina hevosille (mutta pienempi tontti). Ihan täpinöissäni täällä haaveilen omasta talosta.

Marzi 22+1.

Kaksi päivää kestänyt myrsky taitaa vihdoin olla ohi,tosin tuulee vielä tosi paljon,mutta sade sentään loppui jo,aurinkokin välillä pilkottaa tuolta pilvien takaa.

Sähköt on vilkkuneet vähän väliä,ruokaa on tehty kovalla kiireellä,koko ajan peläten,että milloin menee sähköt.

Mulla sitten siirtyi se paljon odotettu ultra ensi viikkoon,lääkärin sairastumisen vuoksi. Mä en oikestaan jaksa edes olla kiukkuinen. Vauva onneksi liikkuu koko ajan,niin etten sen puolesta ole huolissani. Olisihan se kiva saada selvyys,että mikä sen pikkuisen sydämen tilanne oikein on. Toisaalta mulla on sellainen olo,etten edes halua siihen ultraan,vaan haluan uskoa että vauvalla on kaikki hyvin ja syntyy aikanaan terveenä. Pelkään,että tuo toive romuttuu sen tulevan ultran myötä.

No eihän tämä epätietoisuuskaan kivaa ole,vaikea tilanne kaikin puolin...

Niin tämä pikkukaveri siis todellakin liikkuu koko ajan! Hassua kun ensin olin monta viikkoa niin huolissani,kun ei liikkeitä tunnu,ja nyt niiltä ei sitten saa rauhaa yölläkään. Kyllä mä onneksi yöllä silti saan nukuttua,mutta heti kun herään vessaan tai lasten takia,niin huomaan,että pikkuinen on liikkeellä.

Juu,mun nukkumista ei tosiaan mitkään pikku potkut estä,eikä mikään muukaan. Mä voisin oikeasti nukkua koko ajan. Välillä mietin,että onkohan tämä väsymys enää normaalia.

Närästyskin on tullut kuvioihin,tuttu vaiva edellisistä raskauksista,alkoi vain tällä kertaa paljon aikaisemmin kuin ennen. Varsinkin makuuasennossa vaivaa kovasti,enkä mä muussa asennossa paljon aikaa vietäkkään. =)

Kiinnitin huomiota,kun jotkut on menossa lähiviikkoina lääkäriin. Täällä päin lääkäriin(siis sellaiseen jossa tarkastetaan kohdun suun tilanne yms.)mennään seuraavan kerran viikolla 36. Niin ja endellisen kerran tilanne on tarkistettu rv12. Tosin lääkäriin kyllä pääsee,jos on esim. kovasti supistuksia tai muuta vaivaa. Mutta jos kaikki etenee hyvin niin lääkäri on vasta kuukautta ennen laskettua aikaa.

Niin ja edellisten raskauksien perusteella voin sanoa,että kyllä täällä yleensä pääsee aika nopeasti lääkäriin/ultraan. Nyt vaan tuntuu,että kesälomien takia on koko systeemi ihan sekaisin. No onneksi kohta on jo syksy.

Himpula rv22+1

Ja onnea mukavista kuulumisista kaikille rakenneuä:ssä käyneille!

Olen pitänyt hiljaiseloa, kun on ollut sellanen olo, että pakko ottaa välillä etäisyyttä. Väsymys on täällä taas ja jatkuvasti on nälkä. Unet on toistaiseksi vähän rauhoittuneet, painajaisista ollaan siirrytty seikkailu-uniin. Toivottavasti pysytään niissä.. Liikkeitä en edelleenkään tunne, ellei se mahdoton masun kuplinta ole liikehdintää. Rakenneultraa odotellessa..

Vilkutukset joulukuisille!

Gaijis ja pikkuinen 18+6

Ja löysinkin nipun ihania bodeja ja paitoja. Seuraavaksi suuntaan keskutan Benettonin myymälään, jospa sieltä löytäisin vähän voimakkaamman värisiä vaatteita Nupulle.

Doshijas 20+2

Tänään siis jälleen neuvola ja kaikki ok.

RR 120/72

pissa puhdas

sydänääniä saatiin hetki metsästää kun pikkanen luikahti aina piiloon. Sano heti että elossa on kun napanuoravirtaus hyvin kuuluu mutta on vaan niin kovin vikkelä tapaus. Sykkeet oli 150-155 kun lopulta hänet kiinni saatiin ;)

Ainoastaan painoa oli jälleen tullut aivan riittävästi..+650g/vko Kaikein kaikkiaan sitä on tullut nyt noin 8kg:a =( Eli mun mittapuussa ihan liikaa!! Pyysin ja sovittiin nyt terkkarin kanssa että käyn kerran viikossa vaa' alla siellä jospa vaikka vaikuttais tuohon omaan käyttäytymiseen kanssa jotenkin,vaikka painoa tulee siis kovin helposti noin muutenkin. Samoin päätin eilen että karkit on tältä elämältä nyt sitten syöty! Saa nähdä kuin käy mutta mihin mä tarviin elintarvikeväriä ja sokeri!? Suklaasta en luovu mutta tavalliset karkit saa nyt jäädä hyllyyn!! Tilasin myös itelleni askelmittarin jos vaikka motivois sekin liikkumaan!!

Sf-mitta huitelee ihan hurjan korkeella oli nyt 26..menee siellä tasasesti mutta ei mulla kyllä ennen oo tässä vaiheessa vielä tuolla huidellu!! Toivottavasti ei mitään jättiläsitä olis tulossa =O

Eilen siivoskelin niin kuin uhkailin vaan taitaa mun siivouksetkin loppua meinaan supisteli kivuttomasti onneks kylläkin tosi paljon illalla! Mulla ei juurkaan oo tytöistä koskaan supistellu ennakkoon, et kaipa se on uskottava ja heivattava. Isäntä lupas hoidella kun pyydän vaan =) Mä lupasin yrittää pitää tasot siistinä jos hän lattia pinnat.

Nyt surffaileen tyttöjen huoneeseen kaikkea ihanaa ;P

masuviikot 22+5

Ai niin äippälaput pittää täyttää mahd. pian jotta saa ne lähtemään!! Pääsee hiplaan uuttaa pakkausta, tyttöjäki kovasti kiinnostaa =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat